شنبه 19 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی کانديدای انتخابات شد، سحام نيوز

سحام نيوز: يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سحام نيوزاز تصميم نهايی مير حسين موسوی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری خبر داد. گفته می شود بزودی خبر مهمی درخصوص تصميم مهندس موسوی پيرامون دهمين دوره رابطه انتخابات رياست جمهوری اعلام خواهد شد.


هماهنگی ستاد های انتخاباتی کروبی و مير حسين موسوی

سحام نيوز: به دنبال حضور آيت الله کروبی و جناب آقای مير حسين موسوی در انتخابات رياست جمهوری آينده، مشاوران اين دو نامزد انتخاباتی در ديدار های جداگانه ای ضرورت هماهنگی های بيشتر را در آينده ياد آور شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معتمدين جناب آقای موسوی در دو مرحله برای کروبی پيام فرستاده اند.پيام اول به يکی از مشاورين کروبی بود که لازم است طرح شورای حکميت مجددا به اجرا در آيد و پيام دوم که مستقيما به کروبی گفته شد و در جلسه ای ميان نزديکان موسوی و کروبی مقرر شد طرفين با احترام تمام با يکديگر برخورد کنند و جز حمايت درباره هم سخنی نگويند.





















Copyright: gooya.com 2016