دوشنبه 12 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه "کلمه سبز" به صاحب امتيازی ميرحسين موسوی مجوز گرفت، مهر

عضو هيئت نظارت بر مطبوعات گفت: روزنامه کلمه سبز به صاحب امتيازی ميرحسين موسوی با موافقت هيئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت.
ناصر سراج در گفتگو با خبرنگار مهرضمن تائيد اين خبر اظهارداشت: در جلسه صبح امروز هيات نظارت بر مطبوعات که با حضور اکثريت اعضا تشکيل شد مجوز روزنامه"کلمه سبز" به صاحب امتيازی مهندس ميرحسين موسوی صادر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده قوه قضائيه در هيئت نظارت بر مطبوعات افزود: اين روزنامه با اولويت سياسی آغاز به کار خواهد کرد ولی در ديگر زمينه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نيز فعاليت خواهد نمود.

وی با اشاره به حضور ۷ عضو هيئت نظارت بر مطبوعات در جلسه صبح امروز گفت: هر ۷ نفر حاضر در اين جلسه با اعطای مجوز انتشار اين روزنامه به صاحب امتيازی ميرحسين موسوی موافقت کردند، اگرچه جلسه هيئت نظارت بر مطبوعات با حضور ۵ عضو هم رسميت پيدا می کند.

گفتنی است، مهندس ميرحسين موسوی بنيانگذار روزنامه جمهوری اسلامی است که نخستين روزنامه تأسيس شده در فضای پس از پيروزی انقلاب اسلامی بود.

گفته می‌شود، حسين انتظامی نماينده مديران مسئول مطبوعات در هيئت نظارت برای صدور مجوز اين روزنامه نقش موثری ايفا کرده است.





















Copyright: gooya.com 2016