شنبه 17 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل مدافع پاليزدار: ۱۴ فقره اتهام در پرونده پاليزدار مطرح است، مهر

وکيل مدافع عباس پاليزدار پس از برگزاری اولين جلسه دادگاه غير علنی وی در جمع خبرنگاران گفت: ۱۴ فقره اتهام در پرونده پاليزدار مطرح است.
به گزارش خبرنگار مهر، هادی ارمغان پس از برگزاری اولين جلسه دادگاه پاليزدار که ساعت ۳۰/۱۳ دقيقه امروز به اتمام رسيد در جمع خبرنگاران به اتهامات اين پرونده اشاره کرد و گفت: افشای اسرار سری، افشای اسرار محرمانه دولتی، اقدام عليه امنيت کشور به لحاظ همين اسناد، افتراو نشر اکاذيب از جمله اتهامات مطرح در پرونده عباس پاليزدار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل مدافع پاليزدار همچنين گفت: اينگونه مطرح شده که پاليزدار مدرک دکترای مجازی غير واقعی دارد و از سوی ديگر برداشت مقامات تحقيق‌کننده از اين غير واقعی بودن اين است که جعلی است. بنابراين اين مدرک جعلی مبنای حقوق آن قرار گرفته و اينگونه عنوان شده که حقوقی که پاليز دار گرفته، اختلاس است.

وی تصريح کرد: قاضی پرونده تمامی اظهارات بنده و پاليزدار را گوش داده و بايد بگويم قاضی با اين همه دقت در چنين پرونده حساس دولتی نديده‌ام. قاضی بسيار صبور بود و فکر می کنم درباره استنادات و مسائلی که مطرح شد توجه لازم را داشته باشد. امروز وارد ماهيت پرونده نشديم و فعلا در مقام مقدمات شکلی هستيم.

وکيل مدافع پاليزدار در مورد جلسه دادگاه امروز نيز گفت: در اين جلسه کيفرخواست خوانده شد و بايد گفت روند جلسه بسيار عالی بود و دادستان تفهيم اتهام کرد.

ارمغان همچنين در پاسخ به اين سئوال که آيا تاکنون فقط خود وی وکالت پرونده را بر عهده داشته يا خير، گفت: منحصرا فقط بنده وکيل پاليزدار هستم و از زمانی که پرونده ارجاع شده، من وکيل آن بوده ام.





















Copyright: gooya.com 2016