یکشنبه 18 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعای گاردین: پرتاب کفش به احمدی‌نژاد و تصادف اتوموبیل همراهانش با یک پیرمرد!، انتخاب

لینک به خبر مرتبط در سایت روزنامه گاردین

روزنامه انگلیسی زبان گاردین در گزارشی عجیب مدعی «پرتاب کفش به احمدی‌نژاد در ارومیه» شد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «انتخاب»، گاردین با اشاره به اتفاقات افتاده درعراق و پرتاب کفش از سوی منتظر الزیدی به سوی جرج بوش و تقدیر فراوان ایران از حرکت این خبرنگار عراقی ، نوشته که «ایرانیان در قبال پرتاب کفش به سوی احمدی نژاد در ارومیه واکنشی نشان نداده اند!»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روزنامه انگلیسی که گزارش خود را به استناد یک سایت ایرانی منتشر کرده، در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور ایران به اذربایجان غربی و حضور در ورزشگاه این شهر برای سخنرانی، آورده است: آنچه در این سفر موجب تعجب و شگفتی ناظران سیاسی شد، پرتاب کفش و اشیای دیگر به سوی رییس جمهور ایران بود.

در ادامه ی گزارش عجب و غیر مستند این روزنامه آمده است: هنگام عبور تیم همراهان محمود احمدی نژاد به سمت استادیوم ارومیه، پیرمردی که برای دادن نامه به احمدی نژاد وارد خیابان شده بود با اتومبیل همراهان رئیس جمهور تصادف کرد ولی همراهان وی توجهی به این موضوع نکرده و مسیر خود را ادامه دادند!

گاردین در ادامه مدعی درگیری بین مردم و تیم همراه احمدی نژاد شده و نوشته: پس از دقایقی درگیری بین مردم و تیم همراهان رییس جمهور ایران، امبولانسی برای انتقال پیرمرد زخمی به محل مراجع کرد .

گاردین در ادامه ادعاهای غیرمستند خود آورده است: پس از این اتفاق ، وقتی که رییس جمهور قصد حرکت از میدان مرکزی شهر را داشت، لنگه کفشی به سوی او پرتاب شد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «انتخاب»، این روزنامه اضافه کرده: پس از این اتفاق محافظان احمدی نژاد به سوی مردم هجرم بردند! اما موفق به دستگیری فرد پرتاب کننده کفش نشدند اما لحظاتی بعد مجدداً فرد دیگری لنگه کفشی به سوی احمدی نژاد پرتاب کرد!

گاردین می نویسد این اتفاقات موجب انتقال فوری اتوموبیل رییس جمهور به نقطه ی دیگری شد.





















Copyright: gooya.com 2016