سه شنبه 27 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل شهلا جاهد: شهلا تن به قصاص داد، ايلنا

- در تماسی که شهلا جاهد از زندان با من داشت اصرار کرد که به حکم صادره اعتراضی نکند اما تا زمانی که بنده وکيل اين پرونده هستم بايد به وظيفه قانونی خود عمل کرده و به رای صادره اعتراض کنم


ايلنا: وکيل شهلا جاهد با بيان اينکه شهلا قصدی برای اعتراض به حکم قصاص را ندارد, گفت: طبق قانون دادنامه بايد به طرفين و وکلاِی آنان ابلاغ شود نه خبرنگاران.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: حکم دادگاه تنها به موکلم ابلاغ شده و هنوز ابلاغ حکم به اين جانب انجام نشده است.
وی ادامه داد: در تماسی که شهلا جاهد از زندان با من داشت اصرار کرد که به حکم صادره اعتراضی نکند اما تا زمانی که بنده وکيل اين پرونده هستم بايد به وظيفه قانونی خود عمل کرده و به رای صادره اعتراض کنم. مگر اينکه از پرونده استعفا دهم يا ايشان مرا عزل کند.
خرمشاهی همچنين به تشريح يکی از اشکالات رای پرداخت و گفت: ظاهراً در دادنامه قيد شده که دادنامه قطعی است با توجه به اينکه قاضی وارد ماهيت پرونده شده و آنگاه مبادرت به انشای رای کرده، دادنامه موصوف غيرقطعی و قابل تجديدنظر در ديوان عالی کشور است.
وکيل شهلا جاهد در مورد انتشار حکم در رسانه ها قبل از ابلاغ به شهلا جاهد و خود گفت: بر اساس قانون دادنامه بايد به طرفين و وکلای آنان ابلاغ شود نه خبرنگاران.
حکم اعدام شهلا جاهد د‌ر شهريور سال ۸۵ تأييد شده بود اما پس از اين مدت با نظر مثبت رياست قوه قضاييه تصميم گرفته شد تا وی بار ديگر محاکمه شود دادگاه چهام اسفند ماه بود.





















Copyright: gooya.com 2016