چهارشنبه 28 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت بحرانی اميدرضا ميرصيافی، وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار، در زندان، مجموعه فعالان حقوق بشر

اميدرضا ميرصيافی، وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار صبح امروز راهی بهداری زندان اوين شد.

اميدرضا ميرصيافی وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار که از ماه گذشته برای تحمل دو سال و نيم زندان، راهی زندان اوين شده بود؛ صبح امروز به علت رنج بردن از بيماری افسرده‌گی و عدم تحمل زندان، راهی بهداری زندان اوين شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه‌نگار فرهنگی که با شرايط بد روحی و روانی در زندان دوران محکوميت خود را سپری می‌کند، مجبور به استفاده از قرص‌های آرام‌بخش و اعصاب است. وی صبح امروز با مصرف اين قرص‌ها دچار وضعيت بد جسمی شده و به بهداری زندان اوين برای درمان منتقل می‌شود.

اميدرضا ميرصيافی وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی است که به خاطر درج عقايدش در وبلاگ به اتهامات توهين به مقامات و تبليغ عليه نظام به دو سال و نيم زندان محکوم شده است. وی پروندهی مفتوح ديگری در دادگاه عمومی استان تهران مبنی بر توهين به مقدسات را دارد که تاريخ برگزاری آن ارديبهشت ماه سال آينده است.

وی شرايط درخواست مرخصی را داراست اما مسئولين زندان و دادگاه هنوز با درخواست مرخصی وی موافقت نکرده‌اند که همين امر باعث بدتر شدن شرايط روحی و روانی وی شده است. با توجه به افسرده‌گی وی و عدم تحمل زندان ميرصيافی نياز مبرم به دريافت مرخصی استعلاجی و خروج از زندان را دارد. زندانی بودن وی با توجه به شرايط روحی و روانی اين وبلاگ‌نويس سلامت جسمی او را به شدت تهديد می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016