شنبه 22 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۸ ميليون و ۷۹۶ هزار نفر واجد شرايط رای دادن در استان تهران، مهر

رئيس ستاد انتخابات استان تهران خبر داد گفت: ۸ ميليون و ۷۹۶ هزار و ۴۶۳ نفر واجد شرايط رای دادن در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در استان تهران هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، صفرعلی براتلو در جلسه ستاد انتخابات استان تهران و در جمع مسئولان کميته های اين ستاد، با اعلام اين خبر اساس و اولويت کاری استانداری و فرمانداری های استان تهران را برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور خواند و افزود: هيچ عاملی روند برگزاری انتخابات را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

براتلو همچنين از ايجاد زير ساخت های ارتباطات رايانه ای ستادهای انتخابات در تمامی شهرستانهای استان خبر داد و گفت : کميته های ستادهای انتخابات در حوزه های انتخابيه استان تشکيل و شرح وظايف آنان نيز تدوين شده است .

وی يادآور شد: مجريان برگزاری انتخابات علاوه بر اجرای انتخابات وظيفه ايجاد فضايی پرنشاط در جامعه و ايجاد انگيزه در مردم برای شرکت در انتخابات را بر عهده دارند.

معاون سياسی اجتماعی استانداری تهران نظارت دقيق، تهيه گزارشات لازم و آموزش تا پايين ترين رده های اجرايی انتخابات را يکی از وظايف مهم مسئولان کميته های ستاد انتخابات برشمرد و گفت: مسئولان کميته های ستاد انتخابات استان تهران و فرمانداران بايد مقيد به برخورد با هر تخلف و تخطی از قانون باشند.





















Copyright: gooya.com 2016