چهارشنبه 26 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی اژه ای: وزارت اطلاعات فعاليت همه سايت‌ها،‌ وبلاگ‌ها و پيامک‌های تخريبی را رصد می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: غلامحسين محسنی اژه ای گفت: وزارت اطلاعات اوضاع انتخاباتی را در فضای سايت ها و پيامکها به خوبی در رصد خود دارد و با جريان های تخريبی به شدت برخورد می کند.

حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسنی اژه‌ای وزير اطلاعات در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی در باره افزايش برخی تخريب‌ها در آستانه انتخابات رياست جمهوری هر گونه تخريب در رقابت های انتخاباتی و موارد ديگر را بی‌انصافی دانست و گفت: برخی از آنها را می‌توان خيانت به مردم،‌اسلام و انقلاب ارزيابی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: پيامک‌های تخريبی کاملا قابل پيگيری و رديابی است و با توجه به تسلط وزارت اطلاعات، ‌با کسانی که از طريق پيامک به دنبال تخريب بروند نيز برخورد خواهد شد.
وی افزود: يقينا اگر کسی بخواهد در اين زمينه فضا را آلوده کند دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط بخصوص وزارت اطلاعات که در اين زمينه فعال شده با آنان برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين اژه‌ای در پاسخ به سوالی در باره تخريب‌های سازمان يافته گفت: به صورت جدی در حال رصد هستيم و در مرحله اول تذکر داده می‌شود اما مطمئنا اگر به تذکرات توجه نکنند برخوردهای سنگين و قاطع خواهيم داشت و به کسانی که خصوصا آگاهانه و از روی عمد بخواهند تخريب و حرمت‌شکنی کنند هشدار می‌دهم که مطمئن باشند گرفتار قانون خواهند شد و سربازان گمنام امام زمان و مردم از کسی که فضای آرام کشور را به هم بريزد نخواهند گذشت.
وزير اطلاعات با بيان اينکه وزارت اطلاعات فعاليت همه سايت‌ها،‌ وبلاگ‌ها و پيامک‌های تخريبی را رصد می‌کند، همچنين از دعوت برخی از مديران سايتها و ارائه تذکر به آنان خبر داد.
محسنی اژه‌ای شرايط امروز کشور را يکی از بهترين شرايط دانست و گفت: شرايط خوب کشور نبايد با غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها خراب شود .
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر هر کسی نسبت به اسلام، انقلاب، ملت و کشورش کوچکترين احساس مسئوليتی داشته باشد، بايد فضای امن و آرامش را حفظ کند و بر نشاط و اميد هر چه بيشتر مردم بيفزايد.
حجت الاسلام والمسلمين اژه‌ای با تشکر از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس و ساير رسانه‌ها گفت: لازم است از خبرنگاران که موضوعات مفيد برای جامعه را از زبان خادمين ملت برای ملت تبيين می‌کنند، تشکر کنم.





















Copyright: gooya.com 2016