سه شنبه 8 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شجونی: افرادی که برای رييس جمهور شدن دم از جمع کردن گشت ارشاد می زند، تنها می توانند آرای زن های خيابانی و اراذل و اوباش را کسب کنند! ايرنا

قزوين - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، سخنان اخير اصلاح طلبان برای پيروزی در انتخابات رياست جمهوری را به گردو های پوچی تشبيه کرد که از آن يک قاشق فسنجان هم در نمی آيد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين "جعفر شجونی" دوشنبه شب در جمع مردم شهرستان قزوين افزود: سالهاست از نزديک رويدادهای سياسی را رصد کرده و افرادی که قصد خدمتگذاری واقعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند کاملا می شناسم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی اضافه کرد: چنين افرادی در دوران حکومت هشت ساله خود پشت ميز نشستند و افراد زيادی را از اين انقلاب و نظام ، زده کردند.
وی با بيان اينکه مردم کاملا حزب و گروهی را که می خواهند مملکت را به سمت غرب ببرند ، می شناسند اظهار داشت: بايد چنين آرزوی را به گور ببريد چرا که مردم ايران همواره آگاه و بيدار هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تعليق فعاليت های هسته ای کشور در دوران اصلاحات و عدم توجه به توصيه ها در اين زمينه تصريح کرد : به مسوولان آن زمان گفت حداقل ۱۰ سانتريفيوژ را نگه داريد اما آنها اين کار را هم نکردند.
وی بيان داشت: به حول قوه الهی هم اکنون هفت هزارو ۵۰۰ سانتريفيوژ در مراکز هسته ای نصب شده و ايران يکی از صاحبان دانش هسته ای دنيا به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمين شجونی با بيان اينکه در انقلاب رويش ها و ريزش هايی زيادی صورت گرفت گفت: در دوران گذشته ريزش هايی را ديديم و در اين زمان شاهد رويش ها هستيم.
وی افزود: افرادی که برای اينکه رييس جمهور شود دم از حذف قانون فيلترينگ و جمع کردن گشت ارشاد می زند، رای تنها می توانند آرای زنهای خيابانی و اراذل و اوباش را کسب کنند.
وی اظهار داشت: دشمن برای نابودی انقلاب ، واردات شلوارهای کوتاه و مانتوهای تنگ زنانه يارانه می دهد و آنگاه آقايان قصد براندازی مبارزين با اين ناتوی فرهنگی را دارند.
اين فعال سياسی حذف نظارت استصوابی و سپاه پاسداران را شيوه جديد اخذ رای و کسب مقبوليت سياسی دانست و تصريح کرد: من مفهوم اصلاحات را طی هشت سال حکومت آنان و زمان کنونی نفهميدم اما اگر معنی دقيق اصلاح طلبی را فردی توانست برای من معنی کند به آن هديه می دهم.
وی تصريح کرد: نمی دانم چه کسی چپ و راست را در ايران مطرح کرد اما اين را خوب درک می کنم که از جبهه اصلاح طلبی چيزی جز وابستگی به غرب سود ديگری نيست.





















Copyright: gooya.com 2016