سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويژه‌نامه دوم خرداد "موج سوم" در تيراژ ۱۰۰ هزار نسخه توزيع و ناياب شد، موج سوم

دومين ويژه‌نامه انتخاباتی «موج سوم» که در ۳۲ صفحه و تيراژ ۱۰۰ هزار نسخه و به مناسبت سالگرد دوم خرداد منتشر شد،‌ اندکی پس از شروع توزيع ناياب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ويژه‌نامه پوسترها، يادداشت‌ها و مصاحبه‌های اختصاصی متعددی به چاپ رسيده است. محسن مخملباف، محسن کديور، محمدرضا خاتمی، بهزاد نبوی، محمدعلی توفيقی،‌ عليرضا علوی‌تبار، محسن آرمين، مولوی عبدالحميد، مصطفی معين، سيدهاشم هدايتی، پگاه آهنگرانی، مازيار ميری، بهاره رهنما، فريدون عموزاده خليلی، ابوالفضل قديانی، محمدرضا جلائی‌پور، عماد بهاور، مصطفی طلوعی، سعيد رضوی فقيه،‌ هادی سمتی و پرستو سرمدی از جمله نويسندگان و مصاحبه‌شوندگان اين ويژه‌نامه هستند. تصوير ۱۰۰ نفر از چهره‌های برجسته حامی موسوی و معرفی فعاليت‌های آينده «موج سوم» و طرح‌های ۲۰گانه‌ی «پويش‌ياری» و گزارش سومين همايش «موج سوم» از ديگر مطالب اين ويژه‌نامه است.

انتشار ويژه‌نامه‌های کاغذی بعدی و روزآمد کردن سايت «موج سوم» و پخش زنده از «نمای موج سوم» از جمله فعاليت‌های ‌رسانه‌ای «پويش حمايت از خاتمی و موسوی» است که به عنوان يکی از فعاليت‌های ۳۰گانه «پويش» تداوم خواهد يافت. علاقمندانی که مايلند مطالبشان در يکی از اين ويژه‌نامه‌ها يا سايت «موج سوم» منتشر شود می‌توانند نوشته‌های خود را به آدرس khatamiblog@mowj.ir ارسال کنند.





















Copyright: gooya.com 2016