چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت ارشاد: سايت کلمه دروغپردازی می کند، پاسخ کلمه به اتهام وزارت ارشاد، کلمه

کلمه: وزرات ارشاد دولت محمود احمدی نژاد سايت کلمه را به دروغپردازی متهم کرد.
در اطلاعيه ای که از سوی اين وزراتخانه منتشر شده و خبرگزاری رسمی دولت (ايرنا) آن را منعکس کرده آمده داست:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به دنبال دروغ پراکنی سايت کلمه پيرامون حمايت از مهندس موسوی،روابط عمومی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی روز سه شنبه اطلاعيه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، در اين اطلاعيه آمده است : اشاره به چيزی که به دليل فقدان اسم و مشخصات قابل اثبات نيست، جز دروغ پراکنی معنايی ندارد.
اطلاعيه روابط عمومی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به استفاده سايت کلمه از نام و لوگوی اين وزارتخانه، خاطر نشان کرده است: ظاهرا دست اندرکاران سايت مذکور از قانون بی اطلاعند که نبايد عنوان دستگاه دولتی را برای حمايت از يک نامزد انتخاباتی هزينه کنند.
روابط عمومی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی دراطلاعيه خود همچنين ابرازاميدواری کرد کسانی که باشعار پاسداشت قانون به صحنه انتخابات آمده اند ،پيشتازقانون شکنی نباشند .
گفتنی است سايت کلمه روز سه شنبه درخبری مدعی شدجمعی از کارکنان وزارت ارشاد باصدوربيانيه ای از ميرحسين موسوی اعلام حمايت کرده اند.
در انتهای اين بيانيه ادعايی که لوگوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نيز در کنار آن آمده بود، بدون قيد هيچ نام و امضايی، عنوان جمعی از کارشناسان و کارکنان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی درج شده است.

کلمه: به اطلاع خوانندگان محترم می رساند که اسامی امضا کنندگان آن بيانيه نزد ما محفوظ است و در صورت لزوم امکان انتشار آن وجود دارد.

ما نيز بر رعايت قانون در هر دوره و زمانی تاکيد می ورزيم و قانون شکنی را از سوی هر شخص و نهادی مذموم می دانيم.

ما نه آمار و اطلاعات نادرستی را منتشر کرده ايم و نه کار ديگران را به نام خود ثبت نموده ايم و نه مدعی حمايت برخی بزرگان از خود شده ايم تا پس از آن تکذيبيه های پی در پی منتشر شود و مدعيات، يک به يک باطل گردد.
از اين رو پايگاه خبری - تحليلی کلمه از اتهام دروغپردازی مبراست.





















Copyright: gooya.com 2016