جمعه 15 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرباسچی: حاميان دولت نهم به اندازه همه سران نظام ثروت اندوخته اند، کلمه

کلمه: مشاور ارشد مهدی کروبی در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در مناظره با مهندس موسوی گفت: اين مناظره بين دو فرد نبود، بلکه مناظره و رويارويی ناراستی با نجابت و متانت بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: دارو دسته احمدی نژاد فرقه ای هستند که از دوران دانشگاه با همين شيوه مچگيری و پرونده سازی امور خودشان را پيش بردند و در دوران هاشمی رفسنجانی همين رويه را پيش گرفتند و با شايعه پراکنی به جوسازی عليه نظام می پرداختند و متاسفانه در مقطعی از دوران اصلاحات که شرايط خوب پيش نرفت وارد حکومت شدند و همه امکانات در اختياراشان قرار گرفت و از آن نيرو برای بقای خود استفاده می کنند.

کرباسچی با اشاره به اين مطلب که در زمان حضور احمدی نژاد در شهرادری ۳۰۰ ميليارد تومان کجا هزينه شده است؟ افزود: حاميان وی مثل محصولی ، ثمره هاشمی و زريبافان به اندازه همه سران نظام ثروت اندوخته اند و حال عملکرد نظام را زير سوال می برند.

وی به خبرنگار کلمه گفت: تمام مسائلی که احمدی نژاد به افراد نسبت داد نادرست بود و همه اين گفته ها پيگرد قانونی دارد.





















Copyright: gooya.com 2016