شنبه 16 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش ناطق‌نوری و مهدوی‌کنی به سخنان احمدی‌نژاد، آفتاب

حجت‌الاسلام ناطق نوری به اظهارات و اتهامات محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داده است.

یک منبع مطلع گفت: «آقای ناطق نوری، معتقد است احمدی‌نژاد صلاحیت این را ندارد که به او پاسخی داده شود».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این منبع مطلع در عین حال خبر از آن داد که ناطق نوری احتمالاً‌ در روزهای آینده علیه احمدی‌نژاد اقامه دعوا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نیز حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، از ناطق نوری درباره واکنش احتمالی‌اش به ادعاهای احمدی‌نژاد پرسیده که ناطق با بیان مطالب فوق، گفته است که آن‌هایی که خواستار حمایت ما از این آقا بودند باید جواب بدهند و نه ما.

پس از اظهارات ناطق نوری، حسن خمینی خطاب به آیت‌الله مهدوی کنی می‌گوید که حاج آقا،‌ گویا منظور آقای ناطق شما هستید که ناطق‌نوری، با رد این موضوع، آیت‌الله مهدوی کنی را شخصیتی مستقل، آگاه و با تقوا و دارای احترام می‌نامد و در عین حال تصریح می‌کند که بعضی منافقان و خناسان که با وارونه کردن حقایق سعی داشتند تا بر تصمیم‌گیری این‌گونه شخصیت‌ها تأثیر بگذارند مراد او بوده است.

آیت‌الله مهدوی کنی نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به این‌که ان‌شاءالله این‌گونه اقدامات دوباره تکرار نشود تأکید کرده است که نباید از اشخاصی که در آن جلسه حضور نداشتند و نمی‌توانستند از خود دفاع کنند اسمی برده می‌شد.





















Copyright: gooya.com 2016