پنجشنبه 21 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلهر: حق پاسخگويی احمدی نژاد ۶۳ دقيقه بود که تنها ۱۹ دقيقه را دادند، فارس

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای رئيس جمهور گفت: براساس محاسبه ما وقت آقای احمدی‌نژاد با توجه به سخنانی که عليه ايشان در غيابشان مطرح شده بود حدود ۶۳ دقيقه بود اما صداوسيما بيش از حدود ۱۹ دقيقه را نپذيرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای رئيس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای کانديداها جهت پاسخگويی به اتهامات مطرح شده در مناظره‌های تلويزيونی، گفت:‌ قرار بود به غير از آقای احمدی‌نژاد ساير کانديدها نيز از وقت‌هايی که برايشان در نظر گرفته شده بود استفاده کنند و در همان استوديوی مناظره حضور يافته و برنامه‌‌اشان را ضبط کنند و به دليل آنکه برخی از کانديداها در سفر بودند حتی سازمان صداوسيما از اختيارات خود استفاده و به کانديداها اعلام کرد که در مراکز استانی صداوسيما می‌توانند برنامه خود را ضبط و ارسال کنند.
وی افزود: حتی استوديوی صداوسيمای اهواز در اين راستا برای آقای موسوی آماده شده بود ولی تا ساعت ۱۱/۱۰ دقيقه که بنده در دفتر آقای ضرغامی حضور داشتم، هيچ‌کدام از کانديداها در صداوسيمای تهران حضور نيافته و از مراکز استانی نيز چيزی ارسال نکردند.
کلهر ادامه داد: کانديداها از ظهر امروز از زمان خود برای ضبط برنامه تلويزيونی براساس ميزان ساعتی که ستاد تبليغاتی شامل دادستان، وزارت کشور، شورای نگهبان و سازمان صداوسيما مشخص کرده بود، خبر داشتند و حتی تأخيری که در پخش برنامه ضبط شده آقای احمدی‌نژاد پيش آمد نيز به اين دليل بود که شايد صداوسيما هنوز منتظر دريافت برنامه‌ ضبط شده ساير کانديداها نيز بود.
مشاور رسانه‌ای رئيس جمهور با بيان اينکه براساس محاسبه ما وقت آقای احمدی‌نژاد با توجه به سخنانی که عليه ايشان در غيابشان مطرح شده بود حدود ۶۳ دقيقه بود گفت: صداوسيما بيش از حدود ۱۹ دقيقه را نپذيرفت که آن هم حدود ساعت ۸ شب ضبط شده بود و البته رئيس جمهور نکات بيشتری را نيز مطرح کرده بود که ستاد تبليغاتی صداوسيما با توجه به وقت درنظر گرفته شده بخش‌هايی از صحبت‌های رئيس جمهور را حذف کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016