جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد منتظری: رأی آيت‌الله منتظری به مهدی کروبی را تکذيب می‌کنم، موج سوم

حجت الاسلام احمد منتظری پسر آيت‌الله منتظری در اين رابطه گفت: "آيت‌الله منتظری رای خود را صريح عنوان نکردده‌اند و تنها اعلام کردند که اين رای به مهدی کروبی نبوده است." احمد منتظری با يادآوری اين نکته که آيت‌الله منتظری به جز انتخابات دوره دوم شوراهای شهر در هيچ انتخاباتی شرکت نکرده بودند. شرکت ايشان را نشانه اهميت انتخاب دهم از نظر اين مرجع تقليد دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايشان ادامه دادند: از شب گذشته خبر رای دادن به آيت‌الله منتظری به مهدی کروبی بر سايت‌های خبری مختلف قرار گرفته که علی‌رغم تماس دفتر ايشان با اين سايت‌ها اين خبر تکذيب نشده و همچنان روی سايت‌های مذبور باقی مانده است."

پسر آيت الله منتظری همچنين گفت: "اين چنين رفتارهايی کاملا غيراخلاقی است در حال که آيت‌الله منتظری رای خود را صريح عنوان نکرده‌اند و تنها اعلام کردند که اين رای به مهدی کروبی نبوده است."

گفتنی است اين چهارمين باری است که بيت آيت‌الله منتظری خبر حمايت ايشان از مهدی کروبی را تکذيب می‌کند و از حاميان ايشان به دليل رفتار غير اخلاقی پخش شايعه انتقاد می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016