شنبه 23 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کودتا در ايران! خامنه ای: شکست احمدی نژاد شکست من است

بنا بر برخی خبرهای دريافتی از ايران، به رغم پيروزی مطلق ميرحسين موسوی، فرايند کودتای سياسی در ايران تکميل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آيت الله علی خامنه ای رهبر ايران که در تمام چهار سال گذشته بيشترين حمايت را از احمدی نژاد و دولتش به عمل آورده در يک گفت و گو با هاشمی رفسنجانی گفت: شکست احمدی نژاد، شکست من است. بنابراين به هر نحو ممکن بايد احمدی نژاد برگزيده شود.
بر اساس همين دستورالعمل از ۲۴ ساعت گذشته بسياری از کانال های ارتباطی مردم با ستادهای کانديداها قطع شده، ارسال پيامک تلفنی از بين رفته و حرکات گسترده نظامی و امنيتی شديدی در اطراف وزارت کشور و مجموعه نهاد رهبری و رياست جمهوری تشديد شد. ميرحسين موسوی در مصاحبه مطبوعاتی ساعت ۱۲ شب خود برای نخستين بار و به طور علنی اين رفتار حاکميت را به چالش کشيده است و همچنان خود را رئيس جمهور ايران می داند و گفته که در صحنه باقی خواهد ماند. او از حجم گسترده تقلب و بی توجهی به افکار عمومی و شعور مردم خبر داد.
از اين رو به نظر می رسد شرايط دشواری روبروی مردم ايران قرار گرفته است. از سوی ديگر به سپاه دستور آماده باش کامل داده شده و بر اساس برنامه از پيش تعيين شده شروع به شمارش آرا و ابلاغ آن به نفع احمدی نژاد کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016