یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبرها: اعتراضات مراجع تقليد آغاز شد، هواداران موسوی ۵ عصر تظاهرات دارند (گزارش ويژه خبرنامه گويا)

بنا بر گزارش های دريافتی آيت الله صافی گلپايگانی نسبت به کودتا هشدار داد. همچنين گفته می شود مهدی کروبی لباس روحانيت اش را به نشانه عزا از تن درآورده است. خاتمی و ميرحسين موسوی در حصر خانگی هستند. ساعت ۵ عصر امروز حاميان موسوی از ستاد ميرحسين موسوی خيابان ميرهادی در وليعصر حوالی زرتشت به سمت تجريش می روند. کروبی در بيانيه اش از مردم خواست لباس سياه به تن کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از روز گذشته شايعاتی در مورد اعتراض آيت الله صانعی به نتيجه انتخابات منتشر می شد که هرگز تاييد نشد. اما از ساعاتی پيش اين شايعات اوج گرفت گفته می شود آيت الله صانعی برای بست نشستن به تهران آمده است. او اعلام کرده که احمدی نژاد رييس جمهور نيست و همکاری با او حرام است. اينک شايعاتی قوی از محاصره دفتر اين مرجع تقليد پخش شده است. دسترسی با سايت آقای صانعی هم از ساعاتی پيش غير ممکن شده اما پيش از آن استفتائی از ايشان در سايتشان منتشر شده بود که حرمت و معصيت کبيره بودن هرگونه دستکاری در آرای مردم را به خاطر خيانت در امانت و حقوق مردم اعلام می کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016