سه شنبه 26 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد ميرحسين موسوی: در دام درگيری های طراحی شده قرار نگيريد! موسوی در راهپيمايی خيابان وليعصر حضور نخواهد داشت

ستاد ميرحسين موسوی در اطلاعيه ای با تاکيد بر اينکه موسوی در راهپيمايی خيابان وليعصر حضور نخواهد داشت از همه مردم درخواست کرد که در دام درگيری های طراحی شده قرار نگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش قلم نيوز، متن اطلاعيه بسيار مهم و فوری ستاد ميرحسين موسوی به اين شرح است: بسمه تعالی متن کامل اطلاعيه ستاد مهندس ميرحسين موسوی در خصوص اعلام راهپيمايی امروز به قرار مسموع در راهپيمايی ديروز از سوی برخی افراد و به صورت خودجوش، برگزاری يک راهپيمايی در ساعت ۱۷ امروز از ميدان وليعصر به سمت جام جم اعلام شده است. اين ستاد به آگاهی عموم می‌رساند، آقای مهندس ميرحسين موسوی در اين راهپيمايی حضور نخواهند داشت. از مردم عزيز مجدداً درخواست می‌گردد که در دام درگيريهای طراحی شده قرار نگيرند. جمعيتها و احزاب حامی آقای مهندس موسوی در تلاشند تا با استناد به اصل ۲۷ قانون ا ساسی مبنی بر آزادی اجتماعات به منظور برگزاری تجمع موج سبز در اعتراض به تخلفات انتخاباتی و برخوردهای خشونت آميز و شهادت تعدادی از هموطنان ما مجوز لازم را اخذ کنند. از آنجا که با توجه به محدوديتهای شديد رسانه‌ای که دولت حاکم ايجاد کرده است، امکان اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع از طرف ستاد وجود ندارد، مسئوليت عواقب اين وضعيت که نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌های بيگانه و پی‌آمدهای آن را تقويت می‌کند به عهده دولت حاکم است. ضمنا آقای مهندس موسوی آمادگی خويش را برای حضور در برنامه‌های مستقيم تلويزيونی برای بيان مواضع خود در خصوص انتخابات و وقايع پس از آن اعلام داشته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016