پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: انتخابات اخير نمادی از اعتماد مردم به نظام خود بود، ۲۵ ميليون نفر روش مديريت را در کشور تاييد و در انقلاب تثبيت کردند، ايسنا

رييس‌جمهور با قدردانی از حضور مقتدرانه مردم در انتخابات روز جمعه ۲۲ خرداد ماه گفت: انتخابات اخير نمادی از اعتماد مردم به نظام خود بود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جلسه صبح امروز(چهارشنبه) هيات دولت که به رياست وی تشکيل شد با بيان اين که انتخابات روز جمعه ۲۲ خرداد يک رفراندوم بود که حدود چهل ميليون نفر به اصل نظام رای دادند، اظهارکرد : اين حادثه عظيم برای بار ديگر انقلاب اسلامی را تا اعماق دل مردم نفوذ داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی رای قاطع مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی را از دستاوردهای مهم انتخابات برشمرد و بيان کرد: در اين انتخابات آرمان های انقلاب اسلامی ايران رای آورد.

رييس‌جمهور دستاورد بعدی اين انتخابات را تاييد عملکرد دولت نهم در شيوه مديريت کشور دانست و با بيان شاخصه‌های اين نوع مديريت از جمله دلسوزی، خدمتگزاری ، غصه مردم را خوردن و پاکی و صداقت ، گفت: ۲۵ ميليون نفر اين روش مديريت را در کشور تاييد و در انقلاب تثبيت کردند.

دکتر احمدی‌نژاد افزود: با توجه به آرای در سطح کشور بايد گفت که موضع عدالت‌جويی دولت مورد تاييد مردم قرار گرفته است.

رييس‌جمهور دستاوردهای خارجی انتخابات را دفاع جانانه مردم از خط اقتدار و عزت انقلاب در صحنه جهانی دانست و گفت: مردم به طور قاطع از خط اقتدار و عزت انقلاب در صحنه‌هايی جهانی دفاع کردند به طوری که تراز کشور را در زمره کشورهای قدرتمند جهانی قرار دادند.

رييس‌جمهور همچنين گفت: انتخابات اخير در ايران تمام دموکراسی غرب را به چالش سنگينی کشيد .

وی در ادامه با بيان نکته که انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوری در آغاز دهه چهارم، انقلاب را جوان‌سازی کرد، گفت: انقلاب به لحاظ قوت و توان ۲۰ ساله ولی به لحاظ تجربه ۳۰ ساله شد.

دکتر احمدی‌نژاد در پايان سخنان خود گفت: به برکت وجود حضرت زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت ولی عصر(عج) روز جمعه ۲۲ خرداد يوم‌الله شد و پيروزی عظيمی برای انقلاب پديد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016