یکشنبه 31 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلويزيون ايران خبر از کشته شدن حداقل ۱۰ نفر می دهد

بر اساس اين گزارش در درگيری های روز شنبه معترضان با پليس در تهران حداقل ۱۰ نفر کشته شده اند. تلویزیون ایراین پیشتر از ۱۳ کشته خبر داده بود ولی بعدا این رقم را به ۱۰ کاهش داد. بر همین اساس ۱۰۰ نفر زخمی شده اند.

تلويزيون ايران کشته شدگان را تروريست خوانده و گزارش داده که شورشيان در حين درگيری با پليس دو پمپ بنزين و يک مسجد را آتش زدند و به يک مقر نظامی حمله کردند.

در همین حال رادیو فردا به نقل از سی ان ان شمار کشته‌شدگان در ناآرامی‌های روز شنبه در تهران را که ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود، دست کم ۱۹ نفر اعلام کرد.

سی‌ان‌ان در گزارش خود اعلام کرد که آمار ۱۹ نفر کشته در جریان ناآرامی روز شنبه را از منابع بیمارستانی به دست آورده، اما در عین حال اعلام کرد که آمار تایید نشده حاکی از آن است که ۱۵۰ نفر در جریان اعتراضات جان باخته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رسانه های دولتی پيشتر خبر از بازگشت آرامش را داده بودند.

گزارش ها حاکی است هزاران نيروی امنيتی در مناطق مهم شهر تهران سعی در کنترل کامل امنيتی اين شهر را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016