دوشنبه 15 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختلال مجدد در شبکه پيامک، ايسنا

فعال شدن سرويس GPRS و برقراری مجدد ارتباط ‌CPها

سرويس GPRS و ارتباط CPها مجددا از عصر ديروز فعال و برقرار شد. اما شبکه تلفن همراه از بعدازظهر امروز مجددا با اختلال در سرويس SMS مواجه شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيستم ارسال پيامک انبوه و در واقع ارتباط CPها از ساعت ۱۷ روز يکشنبه (۱۴ تيرماه) دوباره برقرار و سرويس GPRS نيز امروز با سرعت کند فعال شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسوولان امر ابتدا در روز دهم تيرماه اعلام کردند که کل شبکه ارزش‌افزوده که شامل MMS و GPRS هم می‌شود، هم‌اکنون فعال است. اما در پی به واقعيت نرسيدن آن، در روز ۱۳ تيرماه ابراز اميدواری شد که تا پايان هفته‌ی جاری اين سيستم‌ها هم فعال شوند؛ و درحالی‌که مسوولان مخابرات در اين زمينه ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند، مشترکان در روز جاری با سرعت کم ‌توانستند از سرويس GPRS استفاده کنند.

با اين حال، شبکه پيامک کشور که از روز پنج شنبه ۲۱ خرداد ماه ۸۸ قطع شده بود، در ۳۰ خردادماه برای استان‌های کشور و از ۱۰ تيرماه برای تهران وصل مجدد شد. اما مشترکان از بعدازظهر امروز مجددا با مشکل غيرممکن شدن ارسال و دريافت پيامک‌های خود مواجه شدند. اين درحالی است که مسوولان مربوط در شرکت مخابرات ايران و شرکت ارتباطات سيار، جهت پاسخجويی در زمينه صحت و سقم يا علت و چگونگی آن، تا لحظه مخابره اين خبر يا در دسترس نبودند يا ابراز بی‌اطلاعی ‌کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016