پنجشنبه 18 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس: هيچ مجوزی برای تجمع در روز ۱۸ تير درخواست و صادر نشده است

خبرگزاري فارس: استاندار تهران گفت: هيچ گونه مجوزي براي تجمع و راهپيمايي در روز 18 تير نه درخواست شده و نه مجوزي صادر شده است.

مرتضي تمدن در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت: دشمنان ملت از آرامش ايجاد شده پس از فتنه‌گريهاي بعد از انتخابات عصباني هستند و تلاش دارند از طريق شبكه‌هاي بيگانه، ضد انقلاب و بدنام به آرامش موجود لطمه بزنند.

وي گفت: آنها در طي روزهاي اخير با اقدامات مذبوحانه در صدد فتنه‌گري برآمده‌اند اما هوشياري مردم همه توطئه‌ها را نقش برآب خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس شوراي تامين استان تهران با بيان اين مطلب كه هيچ گونه مجوزي براي تجمع و راهپيمايي در روز 18 تير نه درخواست شده و نه مجوزي صادر شده است يادآور شد: تامين امنيت مردم و جامعه از وظايف خدشه‌ناپذير حاكميت است و با قدرت به اين مسئوليت خود عمل خواهد كرد استاندار تهران افزود: اگر چنانچه افراد معدودي بخواهند با گوش دادن به فراخوان شبكه‌هاي ضد انقلاب تحرك ضد امنيتي داشته باشند زير گام‌هاي مردم هوشيار ما له خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016