جمعه 26 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال بی‌سابقه مردم تهران از نماز جمعه امروز (همراه با فيلم)، ايلنا

علی‌رغم گرمای بسيار شديد امروز تهران، جمع بسيار زيادی از نمازگزاران در حال حرکت به سوی دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز جمعه هستند و در تمامی معابر منتهی به ميدان انقلاب و خطوط مترو شاهد ترافيک هستيم.


ايلنا: در حالی که ساعاتی تا برگزاری نماز جمعه اين هفته تهران به امامت آيت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی باقی مانده است، گزارش‌های دريافتی حکايت از استقبال بی‌سابقه از اين رخداد سياسی – اجتماعی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، علی‌رغم گرمای بسيار شديد امروز تهران، جمع بسيار زيادی از نمازگزاران در حال حرکت به سوی دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز جمعه هستند و در تمامی معابر منتهی به ميدان انقلاب و خطوط مترو شاهد ترافيک هستيم.
انتظار می‌رود در روزهای نزديک به مراسم يادبود برگزاری اولين نماز جمعه تهران به امامت آيت‌الله سيد محمود طالقانی، حضور گسترده مردم خاطره آن روزهای باشکوه را زنده کند.
گفتنی است حضور برخی چهره‌های برجسته سياسی مانند ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، ترکيب جمعيتی بسيار متنوع، حضور گسترده جوانان و البته حضور پر رنگ نيروهای انتظامی برای برقراری مطلوب امنيت مراسم از ديگر ويژگی‌های نماز جمعه امروز تهران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016