چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيحات سعيد مرتضوی درباره آزادی کلوتيلد ريس و نازک افشار، فارس

خبرگزاری فارس: قاضی مرتضوی درباره برخی اخبار منتشر شده درخصوص آزادی کلوتيلد ريس تبعه کشور فرانسه و نازک افشار کارمند سفارت فرانسه توضيحاتی ارائه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قاضی سعيد مرتضوی دادستان تهران در گفت و گو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با اشاره به آزادی نازک افشار کارمند سفارت فرانسه گفت: قرار تامين نازک افشار وثيقه بوده لذا وی وثيقه را گذاشته و آزاد شده است از اين رو قرار تامين وی بازداشت موقت نبوده البته کسی هم تخفيفی به حال اين کارمند سفارت فرانسه نداده است لذا رسيدگی به اتهامات افشار ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص آزادی کلوتيلد ريس تبعه کشور فرانسه تاکيد کرد: ريس بازداشت است ولی دادگاه رسيدگی به اتهام وی تمام شده و هر نوع تصميمی در رابطه با اينکه وی با وثيقه تا زمان صدر حکم و اجرای مجازات آزاد باشد و يا اينکه در بازداشت به سر برد در اختيار شخص قاضی صلواتی است.
دادستان تهران تصريح کرد: پرونده ريس در حال حاضر در دادسرا نيست که ما بخواهيم در خصوص وی نظر بدهيم چراکه پرونده وی به دادگاه تحويل داده شده است و اين دادگاه است که می‌تواند با يک وثيقه سنگين وی را تا صدور حکم و تجديد نظر آزاد کند و يا اينکه وی را در زندان نگه دارد و اتخاذ هر تصميم در اختيار رئيس دادگاه می‌باشد.
مرتضوی ادامه داد: کلوتيلد ريس هنوز آزاد نشده است و در صورت قبول قرار وثيقه و آزادی وی اين تبعه فرانسوی به هيچ وجه حق خروج از کشور تا زمان صدور رای و اجرای آن را ندارد.
وی در پايان خاطر نشان کرد: حسين رسام تحليل گر ارشد سفارت انگليس هم قرار تامين وثيقه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016