شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آذر منصوری، معاون سياسی دبير کل جبهه مشارکت: جبهه اصلاحات با اتحاد بيشتر همان مسير گذشته را ادامه می‌دهد، ايسنا

معاون سياسی دبيرکل جبهه مشارکت ايران اسلامی گفت: اتحاد جبهه اصلاحات بيشتر خواهد شد و همان مسير گذشته ادامه می‌يابد.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار کرد: اصلاحات راهی بدون بازگشت برای کشور ماست؛ چراکه ظرفيت مردم‌سالاری را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما تلاش خود را برای تقويت نظام و مردم‌سالاری به کار گرفته و آن را ادامه می‌دهيم، با اين باور که پيامبران و امامان ما همواره الگوی مردم‌سالاری پايدار و ماندگاری را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تمامی کج‌انديشی‌هايی که توانسته تاثيراتی ايجاد کند، هنوز معتقديم اصلاحات بهترين راه را برای هدف اصلی ما يعنی حرکت براساس قانون است و هرگونه حرکت فراقانونی می‌تواند به اين امر مهم يعنی مردم‌سالاری ضربه وارد کند.

اين عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی با بيان اين‌که " تاکيد ما بر قانون و بازگشت قانون‌مداران است" اظهار کرد: به طور طبيعی ما به حرکت خود ادامه خواهيم داد؛ هرچند عده‌ای با متهم کردن اصلاح طلبان بخواهند در اين مسير چالش ايجاد کنند، اتفاقا ما معتقديم کسانی که مردم‌سالاری را هدف گرفتند خودشان متهم هستند.

وی هم‌چنين گفت: با اين که گفته شود اصلاح طلبان با ريزش مواجه شده‌اند مخالفم؛ چراکه اين مسير جای خود را پيدا کرده و به مرور زمان رويش بيشتری پيدا می‌کند.

وی افزود: اتفاقات اخير موجب شد اين جبهه واحدتر شود و مبنای يک حرکت جمعی روشن و مشخص قرار بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016