یکشنبه 25 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پخش فيلم درگیری های خیابانی متهمين در دادگاه امروز، ایرنا

به نوشته خبرگزاری ایرنا، سومين جلسه علني دادگاه متهمين حوادث و اغتشاشات اخير تهران با پخش فيلمي با عنوان «افسوس ...» از عکس ها و تصاوير مربوط به آشوبگري اغتشاشگران همراه بود.

در اين فيلم که پس از قرائت کيفرخواست عمومي توسط معاون دادستان تهران و با هدف تبيين ذهن دادگاه پخش شد ابتدا عکس هايي از تجمعات و تحرکات آشوبگران و اغتشاشگران در خيابان هاي تهران در معرض ديد حاضرين قرار گرفت.

در ادامه اين فيلم تصاويري از اقدامات خرابکارانه و آشوبگرانه اغتشاشگران به نمايش درمي آيد که يک نمونه از آن حمله به پايگاه بسيج 117 تهران است.
در اين تصوير گروهي نشان داده مي شود که با پرتاب سنگ و آجر به يک ساختمان حمله ور شده و قصد دارند آن را به آتش بکشند. در اطراف اين ساختمان عده ديگري به خودروهاي شخصي و عمومي خسارت وارد کرده و قصد آتش زدن آنان را دارند.

حمله به بانک ملت در يکي از خيابان هاي تهران صحنه تاسف بار ديگري است که نشان مي دهد گروهي به اين بانک حمله ور شده اما گروه ديگري با اشاره به اين که پشت اين بانک منزل مسکوني قرار دارد، تلاش مي کنند گروه اول را از اقدام به آتش کشيدن اين بانک منصرف کنند.

حمله به مسجد لولاگر تهران و به آتش کشيدن آن از صحنه هاي تاثر برانگيز ديگر فيلم «افسوس ...» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فيلم با اقدامات خرابکارانه و آشوب طلبانه اغتشاشاگران براي تخريب اموال عمومي از جمله به آتش کشيدن اتوبوس هاي عمومي، خودروهاي شخصي و سنگ پراني به سوي ماموران انتظامي و امنيتي ادامه مي يابد.

اين فيلم که تاثر و تاسف حاضران در دادگاه را برانگيخت تنها گوشه هايي از آنچه اغتشاشگران و آشوب طلبان در تهران انجام داده اند را به تصوير کشيده است.

فيلم «افسوس ...» روايت روزها و شب هايي است که آشوب طلبان، اغتشاشگران و بحران آفرينان از هر وسيله اي براي اخلال در نظم و امنيت عمومي شهروندان تهراني سود جسته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016