پنجشنبه 29 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادسرای کارکنان دولت‎ دستور توقيف روزنامه کيهان را صادر کرد، مرتضوی بايد موافقت کند، ايلنا

عليزاده از شکايت عليه روزنامه‌های وطن امروز و جوان نيز خبر داد و گفت: بعد از انتشار مطالبی در مورد ترور مرحوم آيت، شکايتی با وکالت از مهندس موسوی عليه اين دو روزنامه در شعبه ششم دادسرای کارکنان دولت مطرح کرديم.


ايلنا: به دليل عدم حضور شريعتمداری در شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت، قاضی منصوری دستور توقيف روزنامه کيهان را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود عليزاده طباطبائی با اعلام اين خبر به خبرنگار ايلنا گفت: به وکالت از عليرضا بهشتی شکايتی عليه شريعتمداری مديرمسئول روزنامه کيهان طرح و پرونده به شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد.
وی ادامه داد: بازپرس شعبه تاکنون دو بار مديرمسئول روزنامه کيهان را احضار کرده که به دليل عدم حضور وی، قاضی منصوری دستور توقيف روزنامه را صادر کرده و برای موافقت پرونده را به دادستانی تهران ارسال کرده است.
وکيل عليرضا بهشتی اظهار داشت: در صورتی‌که دادستان تهران با اين دستور مخالفت کند‏، پرونده برای حل اختلاف بين بازپرس و دادستان به دادگاه ارجاع خواهد شد.
عليزاده طباطبايی‌که وکالت ميرحسين موسوی را برعهده دارد، از شکايت عليه روزنامه‌های وطن امروز و جوان خبر داد و گفت: بعد از انتشار مطالبی در مورد ترور مرحوم آيت، شکايتی با وکالت از مهندس موسوی عليه اين دو روزنامه در شعبه ششم دادسرای کارکنان دولت مطرح کرديم که قرار شد روز شنبه توضيحات تکميلی را ارائه دهيم.
وی افزود: اين روزنامه‌ها با يکی از نمايندگان دور اول مجلس مصاحبه و اعلام کرده‌اند زمانی‌که مرحوم آيت می‌خواست عليه ميرحسين موسوی مدارکی ارائه دهد، ترور و بعدها آن مدارک در وزارت امور خارجه پيدا شد. اين روزنامه‌ها به‌طور تلويحی مهندس موسوی و طرفدارانش را متهم به ترور مرحوم آيت کرده‌اند که مصداق افترا و نشر اکاذيب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016