جمعه 30 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنرانی احمدی نژاد با شعار مرگ بر ديکتاتور پاسخ داده شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران

بنابه گزارشات رسيده از تهران، اعتراضات امشب مردم تهران به صورت گسترده همزمان با آغاز سخنرانی احمدی نژاد آغاز شد از تمامی نقاط شهر تهران صدای بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر ديکتاتور به هوا بر می خواست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم تهران حوالی ساعت ۲۱:۵۰ همزمان با پخش سخنرانی احمدی نژاد از تلويزيون دولتی به صورت گسترده بر بام منازل، در کوچه ها و خيابانهای فرعی فريادهای اعتراضات خود را با بانگ الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور به او پاسخ دادند و با ادامه يافتند سخنرانی ديکتاتور منصوب اعتراضات ادامه يافت. در بضی از خيابانها جوانان موتور سوار و خودروهای شخصی مردم با بوق زدن متمد با اعتراضات همراهی می کردند.
فريادهای اعتراضات مردم از تمامی مناطق تهران به هوا بر می خواست از جملۀ آنها تهران پارس، آزادی،‌ ستارخان، ‌توحيد، ‌بلوار کشاورز،‌ ونک،‌ فاطمی،‌ مير داماد،‌ سيدخندان،‌ ولنجک،‌ خيابان قزوين، ‌آذری، ‌يافت آباد،‌ منيريه،‌ خيام، ‌پونک، تجريش، ‌الهيه، ‌فرمانيه، فاطمی، جمهوری، فياض بخش، نارمک می باشد.
همچنين گزارشاتی از شهرهای مختلف ايران که همزمان با آغاز سخنرانی ديکتاتور منصوب ولی فقيه اعتراضات خود را آغاز کردند .شهرهايی مانند اصفهان، شيراز، اهواز، آبادان، کرمانشاه، قزوين و شهرهای ديگر گزارش شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016