دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از اعدام در زندان تا اعدام در خيابان، ٣۰ سال جمهوری اسلامی، گرد هم آيی به مناسبت کشتار ۶۷، کلن، شنبه ۲۹ آگوست

گرد هم آيی به مناسبت بيست ويکمين سالگرد قتل عام هزاران زندانی سياسی در جمهوری اسلامی در سال ۶۷، همزمان با قتل عام نسل تازه ای از جوانان آزاديخواه در ايران!

در اين گرد هم آيی پيکرهای بيجان سخن ميگويند!

"آينه شکنی" جمهوری اسلامی

در اين روزها جمهوری اسلامی چون خود را نمی خواهد بشکند ،می خواهد آينه را بشکند!

با"کشف حجاب تدريجی" از چهره جمهوری اسلامی، که تحمل ديدن چهره واقعی اش را ندارد،در سالها و به خصوص ماههای اخير ،اکنون اين حکومت تلاش دارد با حذف آقای مهدی کروبی ،که از بنيان گذاران همين حکومت است، و افشاگری بسيار موثری در مورد تجاوز وشکنجه درزندانها کرده است،آينه شکنی کند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درماههای اخيردر اثر تداوم مبارزه جوانان آزاديخواه وتشديد توحش حکومت، تجاوز،شکنجه واعدام از درون زندان به وسط خيابانها منتقل شده است . رهبری اين حکومت در شرايط هر چه بيشتر آشکار شدن شکنجه و تجاوز پنهان، ،تلاش در کتمان برای فراموش سازی تدريجی آن را دارد .

اکنون باتشديد وادامه افشاگری به روشهای موثر بايد تلاش کرد که تا اين روند به عقب بازنگردد.

گرد هم آيی در آستانه ۱۰ شهريور سالگرد فاجعه ملی!

اين بارنمايش پيکرهای بی جان برروی زمين مانند تصاوير آشويتس، کامبوج دردوران پل پوت و يا حلبچه در کردستان عراق،، بهتر از هر کلام، به شکستن سکوتی که جمهوری اسلامی قصد برقراری آن رادارد کمک خواهند کرد!

در آستانه بيست ويکمين سالگرد قتل عام هزاران زندانی سياسی،اکثرا محکوم به زندان، در ايران در سال ۶۷ به دستورآيت الله خمينی وهمزمان با افشای قتل عام وشکنجه و تجاوز به صدها جوان آزاديخواه در جمهوری اسلامی در جريان سرکوب اعتراضات مسالمت آميز آنان، درسطح جهان ، برای بيست ويکمين بارگرد هم می آييم!
در افشا ونمايش وحشيانه ترين جنبه نقض خشن حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی،يعنی سلب حق زندگی صدها هزار جوان آزاديخواه ونيز کودکان وزنان در طول حيات ٣۰ ساله اش، تمامی هموطنان آزاديخواه را به شرکت در برگزاری يک گرد هم آيی اعتراضی ويژه به ترتيب زير دعوت می کنيم :

- گروه زيادی از شرکت کنندگان،باتعداد هرچه بيشتر، با دردست داشتن تصاوير قربانيان راه آزادی به مدت ۲ ساعت به مانند يک پيکر بيجان برروی زمين محل گردهم آيی دراز خواهند کشيد.دوستان می توانند در صورت تمايل تصاوير مورد علاقه خود را به همراه داشته باشند . .
,
–در مرحله بعد دوستان شرکت کننده بادردست داشتن نوار طولانی حامل نام هزاران قربانی به سوی رود راين راه پيمايی کوتاهی می کنند.
-ودر مرحله پايانی گلهای سرخ ،مانند هر سال به ياد هزاران قربانی قتل عام ۶۷، وگلهای سفيد به ياد صدها جوان قربانی سرکوب جنبش اخير مردم ايران ، به آبهای راين سپرده خواهد شد.

لطفا گلهای سرخ وسپيد ونيز يک پوشش پلاستيک برای دراز کشيدن روی آن به همراه داشته باشيد.

همزمان با برگزاری مراسم ودرروزهای قبل ازآن ،مثل هميشه بيانيه هايی به زبان آلمانی دررابطه با موضوع گردهم آيی به تمامی وسايل ارتباط جمعی ونيز احزاب ،گروهها وسياستمداران ارسال می گردد.

مانند هميشه تمامی آزاديخواهان با هراعتقاد و هويتی را به شرکت فعال وهمکاری در برگزاری اين مراسم دعوت می کنيم .دوستان عزيز در صورت تمايل به صحبت برای جمع تلاش کنند که در صورت امکان حتما به زبان آلمانی وکوتاه باشد.

مکان : شهر کلن – جنب کليسای دم- مقابل دم هتل
زمان: شنبه ۲۹ آگوست ۲۰۰۹ ساعت ۱۴ و٣۰ دقيقه

جمعيت دفاع از زندانيان سياسی ايران - کلن ٣۰ مرداد ۱٣٨٨


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016