دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صفار هرندی: برخی عناصر روزنامه های زنجيره ای بايد محاکمه شوند، ايرنا

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی بار رد ادعای روزنامه اعتماد درباره طلب حلاليتش از برخی مدعيان اصلاح طلبی و قلم بدستان روزنامه های زنجيره ای تاکيد کرد نه تنها از آنها حلاليت نطلبيده ام بلکه معتقدم برخی از آنان بايد محاکمه شوند.

به گزارش ايرنا، "محمدحسين صفارهرندی" مطلب فوق را در پی تحريف سخنانش از سوی روزنامه اعتماد بيان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه زنجيره ای اعتماد به مدير مسئولی الياس حضرتی (رئيس ستاد انتخاباتی کروبی در تهران) اخيرا در يکی از ويژه نامه های خود با تحريف آشکار سخنان وزير ارشاد مدعی شده بود که هرندی طی سخنانی در يک مراسم از اهالی فرهنگ و روزنامه نگاران مدعی اصلاح طلبی، طلب حلاليت کرده است. روزنامه مذکور حتی به اين حد نيز بسنده نکرده و براساس اين داستان پردازی خود به سراغ برخی عناصر بدسابقه روزنامه های زنجيره ای نظير محمود شمس که به مهره کار چاق کن مدعيان اصلاح طلبی و رابط مالی اين جريان با محافل آمريکايی مشهور است رفته و از آنها پرسيده آيا هرندی را حلال می کنند؟!
اين در حالی است که صفارهرندی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگويی با تکذيب ادعای مطرح شده در ويژه نامه روزنامه اعتماد خطاب به تحريف کنندگان و عناصر مزدور روزنامه های زنجيره ای گفت: طبق سنت، بنده در پايان چهار سال فعاليت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از همکاران و دوستان خود بابت چهار سال تلاش صادقانه تشکر کرده و به خاطر قصورهايم از آنان حلاليت طلبيدم نه از شما!
وی در ادامه با لحنی طنزآلود خطاب به برخی مدعيان اصلاح طلبی و قلم به دستان روزنامه های زنجيره ای گفت: اگر بنا به حلاليت طلبيدن باشد نه تنها از شما حلاليت نطلبيده ام بلکه معتقدم برخی از شما بايد محاکمه شويد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016