چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش "موج سبز آزادی" از ارتباط برخی نمايندگان مجلس با شکنجه‌گران

بازجو که بازداشت نمی‌شود!

در حالی که «موج سبز آزادی» پيش از اين از نقش فدايی در شکنجه‌گاه کهريزک پرده برداشته بود، نمايندگان مختلفی در اين روزها به شکلی آشکارتر از گذشته، اين خبر را تاييد می‌کنند و در عين حال از ارتباط دو نماينده ديگر با عوامل جنايت بازداشتگاه‌ها سخن به ميان می‌آورند.

گزارش خبرنگار پارلمانی «موج سبز آزادی» حاکی است يک نماينده مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اينکه آيا خبر بازداشت حسين فدايی، از اعضای ارشد فراکسيون اصولگرايان صحت دارد يا خير، با خنده خطاب به آنان گفت: بازجو که بازداشت نمی‌شود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، پيش از اين يک عضو فراکسيون اکثريت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «موج سبز آزادی»، حسين فدايی را مسئول مستقيم بازداشتگاه کهريزک اعلام کرده بود.

اين نماينده اصولگرا که نمی خواست نامش فاش شود، تصريح کرده بود که حسين فدايی، نماينده تهران و دبيرکل جمعيت ايثارگران، مسئوليت اين بازداشتگاه را در حوادث پس از انتخابات بر عهده داشته و اين موضوع برای کميته ويژه مجلس ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی، برخی نمايندگان نيز معتقدند که سروری و زاکانی دو نماينده ديگر حامی کودتا در مجلس نيز با تيم جنايتکاران در داخل بازداشتگاه ها مرتبط هستند. اين زمزمه‌ها به امری عادی در راهروهای مجلس تبديل شده است.

گفتنی است سروری پيش از راه يافتن به مجلس، فرمانده بسيج پايگاه مقداد و زاکانی نيز فرمانده بسيج دانشجويی بوده است.

در عين حال «موج سبز آزادی» جزئيات جديدی را درباره نقش يک مقام سابق نيروی انتظامی به نام ص. در برقراری بازداشتگاه کهريزک و شکنجه متهمان در آن به دست آورده که به محض کسب اطمينان از صحت آنها، منتشر خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016