پنجشنبه 5 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تبريک کروبی به صادق لاريجانی: رسالت شما برای برگشت اعتماد ملی دو چندان است، سحام نيوز

سحام نيوز: مهدی کروبی با صدور پيامی انتصاب صادق لاريجانی را به عنوان رياست قوه قضاييه تبريک گفت و تاکيد کرد: "با توجه به شرايط حساس سياسی و اجتماعی جامعه که اعتماد ملی مورد خدشه واقع شده است رسالت شما در اين جايگاه دو چندان است."
در اين پيام آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی
جناب آقای حجت السلام والسمين صادق لاريجانی
انتصاب شايسته جنابعالی که از خانواده ای روحانی ، علمی و متعلق به بيت فقاهت و مرجعيت می باشيد را به رياست قوه قضائيه تبريک می گويم . با توجه به شرايط حساس سياسی و اجتماعی جامعه که اعتماد ملی مورد خدشه واقع شده است رسالت شما در اين جايگاه دو چندان بوده ، لذا اميدواريم در اجرای قانون اساسی ، دفاع از آزادی های قانونی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت قضايی به منظور دفاع از حيثيت نظام و جايگاه مردمی آن به بهترين وجه انجام وظيفه کنيد . از خداوند متعال برای جنابعالی در مسئوليت خطيرِ جديد و نيز برای قاطبۀ قضات شريف، توفيقات روز افزون طلب می کنم . البته جا دارد همگان، از زحمات و تلاش های آيت الله هاشمی شاهرودی که در طول يک دهه پر فراز و نشيب ، سکاندار دستگاه قضايی بودند سپاسگزاری نمائيم.

و من الله توفيق
شيخ مهدی کروبی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016