جمعه 6 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات پدر و مادر تاج زاده با فرزندشان؛ روحيه مصطفی عالی است، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): فخرالسادات محتشمی پوراز ملاقات پدر و مادر مصطفی تاج زاده با فرزندشان خبر داد وگفت«روحيه مصطفی در اين ديدار عالی بود.اما متاسفانه مشکل ديسک گردن تاج زاده در مدت بازداشت عود کرده است.»

مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی حزب مشارکت از شامگاه ۲۳ خرداد بازداشت شده و تاکنون از دسترسی به وکيل،ملاقات همسر و فرزندانش،و کليه حقوق قانونی بازداشت شدگان محروم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرخرالسادات محتشمی پور همچنين با تکذيب خبر روزنامه ايران،ارگان رسمی تيم احمدی نژاد،گفت«اگر اين اخبار صحت داشت به همسر من نيز اجازه داده می شد تا در پايان دادگاه در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کند وادعاهای ارگان دولت را بر زبان جاری کند.» همسر مصطفی تاج زاده تاکيد کرد که«همسر من همواره طرفدار حفظ وحدت جبهه اصلاحات بوده و خبر ايران با مشی فکری وی سازگار نيست.»
در چند روز اخير رسانه های وابسته به محافل کودتاگران انتخاباتی، با رو آوردن به انتشار اخبار جعلی به نقل از بازداشت شدگان و اسرای جنبش سبز،در صدد ايجاد اختلاف در ميان فعالان جنبش سبز و اصلاح طلبان هستند.از جمله روزنامه ايران روز پنج شنبه به نقل از «يک منبع آگاه» ادعا کرد که تاج زاده خواستار بازداشت و محاکمه مهدی هاشمی شده است. اگرچه خبر روزنامه ايران به سرعت از سوی همسر تاج زاده تکذيب شد اما روزنامه ايران که «ارگان رسمی دولت» است تاکنون توضيحی ارائه نکرده که چگونه به مصطفی تاج زاده که بنابر قوانين کشور می بايست ۲۴ ساعت بعد از بازداشت با تشکيل پرونده به قوه قضائيه تحويل داده می شد،دسترسی دارد.

چند رسانه وابسته به سپاه پاسداران نيز در خبری مشابه ادعا کردند که محمد قوچانی سردبير در بند روزنامه اعتماد ملی در بازجويی خواستار بازداشت مهدی کروبی شده است.اين درحالی است که به رغم توديع وثيقه تعيين شده و ابلاغ دستور آزادی از سوی قاضی پرونده اش به زندان، به دستور شخص سعيد مرتضوی همچنان در بازداشت به سر می برد، و عمادالدين باقی پدر همسر محمد قوچانی چنين اظهاراتی را تکذيب کرد.

مريم باقی همسر اين روزنامه نگار در بند نيز طی نامه ای به رئيس قوه قضائيه خواستار آزادی محمد قوچانی و پايان دادن به هرج و مرج در قوه قضائيه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016