یکشنبه 8 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرتضوی جایش را به عباس جعفری دولت آبادی داد

رييس قوه قضائيه طي احكام جداگانه‌اي دادستان انتظامي قضات، معاون آموزش قوه قضائيه و دادستان عمومي و انقلاب تهران را منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله آملي لاريجاني طي احكامي جداگانه‌اي حجت‌الاسلام احمد شيفعي را به سمت دادستان انتظامي قضات، حجت‌الاسلام احمد واعظي جزئي را به سمت معاون آموزشي قوه قضائيه و عباس جعفري دولت‌آبادي را به سمت دادستان عمومي و انقلاب تهران منصوب کرد.

عباس جعفری دولت آبادی که جایگزین سعید مرتضوی می شود، پیش از این رئیس دادگستری استان خوزستان بوده است.

به گزارش بی بی سی سعید مرتضوی پیش از انتصاب به دادستانی تهران، رئیس دادگاه مطبوعات بود و حکم توقیف تعداد زیادی از ده ها نشریه اصلاح طلبی که در ده سال اخیر توقیف شده اند، با امضای او بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای مرتضوی همچنین در دوره دادستانی تهران، حکم بازداشت و محکومیت تعداد زیادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و مخالف را صادر کرد.

سران احزاب اصلاح طلب که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران دستگیر شده و در هفته های اخیر محاکمه شده اند، همگی با حکم سعید مرتضوی بازداشت شده اند.

نام آقای مرتضوی در جریان کشته شدن زهرا کاظمی، روزنامه نگار ایرانی - کانادایی، در سطح جهان مطرح شد. دولت کانادا آقای مرتضوی را مسئول قتل خانم کاظمی اعلام کرد.

خانم کاظمی در زندان اوین و در زمانی که به حکم آقای مرتضوی در بازداشت بود کشته شد. مقامات ایران، برخورد جسم سخت به سر خانم کاظمی را دلیل کشته شدن او اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016