یکشنبه 8 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خودداری نوه آیت الله خمینی از همراهی احمدی نژاد، رویداد

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در غیبتی معنادار، از همراهی احمدی‌نژاد و اعضای دولت کودتا که برای ادای احترام و تجدید بیعت با امام راحل به مرقد رفته بودند، خودداری نمود.

به گزارش خبرنگار رویداد سید حسن خمینی ، تولیت آستان امام خمینی (ره) اعلام نموده که همچون سالهای گذشته سید محمد خاتمی در یکی از شب های قدر در حرم امام سخنرانی خواهند نمود.

این در حالی است که از چندی پیش فشار به نوه امام جهت لغو سخنرانی محمد خاتمی شدت گرفته است.

در اتفاقی دیگر به گزارش جوان فردا نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در غیبتی معنادار، با احمدی‌نژاد و اعضای دولت کودتا که برای ادای احترام و تجدید بیعت با امام راحل به مرقد رفته بودند، همراه نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام سیدحسن خمینی که مانند اکثریت قریب به اتفاق مراجع، علما و شخصیتهای مذهبی و سیاسی کشور بعد از معرفی احمدی‌نژاد به عنوان پیروز انتخابات پیام تبریکی برای او نفرستاد، در حالی‌که صبح روز مراسم تنفیذ از سفر به پاکستان به تهران بازگشته بود، ترجیح داد همانند بسیاری از شخصیتهای نظام و انقلاب در این مراسم حاضر نشود.

فرزند مرحوم حاج سید احمد خمینی همچنین امروز بر خلاف معمول که به استقبال افراد و هیاتی که برای ادای احترام و تجدید بیعت به مرقد مطهر امام خمینی(ره) می‌آیند می‌رفت، احمدی‌نژاد و دولتش را همراهی نکرد و در این مراسم حاضر نبود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016