یکشنبه 8 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک هفته بی خبری از وضعيت دکتر محمد ملکی، خانواده ملکی

از هفته گذشته که اعلام شد دکتر محمد ملکی به سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شده ، تاکنون هيچ خبری از وی در دست نيست و او تماسی با خانواده نداشته است. اواخر هفته گذشته در پی حضور همسر محمد ملکی در دادگاه انقلاب جهت ملاقات با قاضی پرونده اعلام شد که قاضی و منشی دفتر او به مرخصی رفته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آنجا که محمد ملکی در دوران درمان سرطان پروستات بسر ميبرد، ۵شنبه گذشته طبق روال درمانی نوبت تزريق دارو داشته است ليکن بنا به شرايط زندان که مناسب دوران استراحت پس از تزريق نميباشد، بنا به دستور پزشک ايشان، فعلا روند تزريق داروها متوقف شد. اين دوره درمانی که در ۶ ماه گذشته انجام شده بود، وضعيت درمان او را به شرايط تحت کنترل درآورده بود و تزريقهای پيش رو قرار بود تا جهت ثابت نگه داشتن وضعيت درمان انجام شود که با بازداشت وی اجبارا متوقف گرديد.
از آنجا که بخاطر اثرات فرآيند درمان، دکتر ملکی از ضعف جسمی رنج ميبرد و بيشتر در منزل استراحت ميکرد، نگه داشتن او در سلول انفرادی و احتمال دشواری دسترسی وی به امکانات بهداشتی و درمانی، خانواده را نسبت به سلامتی اش به شدت نگران ساخته است.
محمد ملکی، رييس اسبق دانشگاه تهران و منتقد سياسی، شنبه گذشته پس از تفتيش منزلش بازداشت گرديد و به اتهام واهی «اقدام عليه امنيت ملی از طريق شرکت در اغتشاشات و تحريک به شرکت در اغتشاشات بعد از انتخابات» به بند ۲۰۹ زندان اوين انتقال داده شد. اين اتهام در حالی مطرح شده است که وی در انتخابات شرکت نکرده بود و بدليل کسالت ناشی از بيماری، فعاليتی درباره حوادث پس از انتخابات نداشت.

خانواده ملکی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016