جمعه 13 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عفو بين الملل: نامزد ندا آقاسلطان بازداشت شده و برای اعترافات اجباری تحت فشار قرار دارد، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سازمان عفو بين الملل با انتشار بيانه ای مطبوعاتی اعلام کرد که کاسپين ماکان نامزد ندا آقاسلطان از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شده و در زندان اوين تحت بازجويی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر اعلام عفو بين الملل مقام های امنيتی به خانواده ندا آقاسلطان گفته اند اگر کاسپين ماکان اعتراف کند که يکی از اعضای سازمان مجاهدين خلق ندا را کشته است او را آزاد خواهند کرد.عفو بين الملل تاکيد کرده که نگران شکنجه کاسپين کامان است.

کاسپين ماکان پس از کشته شدن نداآقاسلطان که اکنون در جهان به نماد شهدای جنبش سبز تبديل شده، در چند مصاحبه گفت که بنابر سخنان شاهدان عينی و نوارهای ويدئويی همگی نشان می دهد که يک بسيجی، ندا آقا سلطان را هدف تير قرار داد.

دکتر آرش حجازی يکی از شهود که در لحظه شهادت ندا آقاسلطان حضور داشت نيز پس از گريختن از ايران اعلام کرد که يک بسيجی به سوی نداآقا سلطان شليک کرده بود از سوی مردم دستگير شد اما مردم توانستند کارت شناسايی اين بسيجی را از او بگيرند.

کارت شناسايی اين بسيجی و مشخصات کامل او در هفته های اخير در سايت های اينترنتی انتشار يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016