شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جابجايی پرونده "اعتماد ملی" در دادسرای کارکنان دولت، ايلنا

ساير پرونده‌های روزنامه اعتماد ملی که در شعبه سوم بود به همان شعبه ای که در تاريخ ۲۶ مردادماه دستور توقيف روزنامه را صادر کرده بود ،ارجاع شد.


ايلنا: وکيل روزنامه اعتمادملی از ارجاع پرونده اين روزنامه از شعبه سوم به شعبه سيزدهم دادسرای کارکنان دولت خبرداد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جليليان وکيل روزنامه اعتمادملی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب اظهارداشت: ما توقيف روزنامه اعتمادملی را در چارچوب مقررات و قانون مطبوعات نمی ‌دانيم به همين دليل اعتراض خودمان را نسبت به اين موضوع اعلام کرديم.
گفتنی است روزنامه اعتمادملی در تاريخ ۲۶ مردادماه و همزمان با اولين روزکاری آيت الله صادق لاريجانی و به دستور بازپرس شعبه سيزده دادسرای کارکنان دولت توقيف شد.
از علل توقيف اين روزنامه بی‌توجهی به تذاکرات دادسرا و احضارهای مکرر، اصرار بر انتشار مطالب خلاف قانون و مجرمانه و برخلاف امنيت ملی و مصالح عمومی در شماره ‌های آخر عنوان شده است و با استناد به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و تبصره ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات به لحاظ اصرار آن نشريه بر انتشار مطالب مجرمانه دستور توقيف موقت تا اطلاع ثانوی صادر شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016