شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجری، عضو کميسيون قضايی و حقوقی مجلس: ادعاهای کروبی به عنوان مصاديق نشر اکاذيب قابل پيگيری قضائی است، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کمسيون قضايی و حقوقی مجلس گفت: ادعاهای هر روزه کروبی مصداق نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومی است که برای اين اقدام در قانون مجازات‌هايی ديده شده است.

فرهاد تجری نماينده مردم قصر شيرين و عضو کميسيون قضايی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به ادعای جديد کروبی گفت: اقدامات کروبی مشکوک است؛ کروبی هر روز با ادعايی جديد با تشويش اذهان عمومی خواسته يا ناخواسته در مسير دشمن حرکت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد مجلس با کروبی، خاطر نشان کرد: تا به حال کروبی هيچ مدرک و سندی ارائه نداده و بارها به وی گفته‌ايم که اجازه سوءاستفاده از موقعيت خود را به افراد معاند ندهد، ليکن بهتر است کروبی به خود بيايد.
اين نماينده مجلس تصريح کرد: اقدامات کروبی با وجود ادعای خط امامی، موجب ذوق‌زدگی دشمنان ايران و هورا کشيدن رسانه‌هايی نظير بی‌بی‌سی و صدای آمريکا از اقدامات خلاف او شده است.
وی در ادامه افزود: حضرت امام خمينی(ره) بارها تاکيد کرد‌ه‌اند که اگر جمله‌ای گفتيد که بيگانگان و رسانه‌های آنان خوشحال شدند بدانيد که مسير را، اشتباه رفته‌ايد و اگر موجب خشم آنان شديد اطمينان حاصل کنيد که در مسير انقلاب هستيد.
عضو کميسيون قضايی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: کروبی تا به حال ادعاهايی مطرح کرده که اولين بار آنها را می‌شنويم و با تحقيقات جامع مجلس ادعاهای وی تا به حال تاييد نشده است. به هر حال مجلس و قوه قضايی بارها اعلام کرده‌ که پذيرای شنيدن اظهارات و مدارک کروبی هستند اما تا به حال هيچ مدرکی از سوی او به اين نهادهای مسئول ارائه نشده است.
تجری در ادامه گفت: ادعاهای کروبی هم راستا با رسانه‌های معاند نظام و از مصداق نشر اکاذيب و تشويش اذهان است که اين موارد در قانون دارای مجازات مشخصی است؛ بنابراين در کشور ما فصل‌الخطاب بايد قانون باشد و نمی‌شود قسمتی از قانون را قبول و نيمی ديگر از آن را رها کرد.
وی در پايان ابراز داشت: گويا کروبی احساس کرده‌اند که مدعی‌العموم هستند. اين در صورتی است که نهادهای مسئول و قانونی کشور به درستی وظايف خود را انجام می‌دهند. بنابراين اين ادعاها در راستای تشويش اذهان خودنمايی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016