یکشنبه 15 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتصاب يکی از سرداران سپاه برای استانداری خراسان رضوی، ايلنا

پس از انتصاب محمد جواد محمدی‌زاده (استاندار خراسان رضوی) به رياست سازمان حفاظت محيط زيست يکی از سرداران سپاه برای تصدی پست استانداری خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.


حسن سبحانی‌نيا نماينده مردم نيشابور در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا ضمن تاييد اين خبر اظهار داشت:در حال حاضر صلاحی که در چند سال گذشته سمت مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادی را داشته است و همچنين از سرداران سپاه بوده است،برای تصدی پست استانداری خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که آيا با انتخاب اين فرد شبهه وجود تفکر نظامی در وزارت کشور تقويت نمی‌شود؟ گفت:اين مساله پيش از انتخاب نجار به عنوان وزير کشور صورت گرفته است و هنوز با نجار در اين مورد صحبت نکرده‌ايم.

سبحانی‌نيا در مورد اينکه نجار اختيارتوقف اين کار را دارد نيز يادآور شد:صلاحی فردی توانمند است و از نظر اجرايی نيز سوابق طولانی دارد و با توجه به اين موارد اين انتخاب شايد درست باشد.

گفتنی است مراسم معارفه صلاحی به عنوان استاندار روز دوشنبه صورت خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016