یکشنبه 15 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر عبدالله مومنی در ديدار با فعالين دانشجويی دانشگاه آزاد: ما را ۳۲ روز در بی‏خبری مطلق گذاشته‏اند، بامدادخبر

بامدادخبر: جمعی از دانشجويان دانشگاه آزاد عصر روز شنبه با حضور در منزل عبدالله مومنی سخنگوی سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی، با همسر و فرزندان وی ديدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاطمه آدينه‌وند، همسر عبدالله مومنی با تشکر از حضور فعالان دانشجويی مراتب نگرانی خويش را نسبت به وضعيت عبدالله مومنی اظهار داشته و بيان نمودند که قريب ۳۲ روزاست که در بی خبری مطلق از وی به سر می‌برند و پيگيری‌های ما به جايی نرسيده و هر جا می‌رويم به بن بست می‌خوريم.

ايشان با اشاره به ديداری که برای اولين بار در اواسط مرداد در حياط زندان با همسر خويش داشته اند بيان نمودند که شيوه دستگيری و نحوه برخورد با آقای مؤمنی نشان می‌دهد که او دست سپاه است. او در طول اين چند سال سه بار بازداشت شده است. سال ۸۲ هم که بازداشت شد همين وضعيت روحی را داشت و آن زمان هم توسط سپاه دستگير شده بود، بنابراين من به اين نتيجه رسيدم که اکنون هم دست سپاه است.

خانم آدينه وند افزودند که با توجه به وضعيت وخيم جسمی که همسرم در اين ديدار داشتند ما نسبت به وضعيت ايشان اطلاع رسانی کرديم که فکر می کنم به خاطر همين اطلاع‏رسانی که از وضعيت بد ايشان شده، ما را در بی‏خبری گذاشته‏اند و حتی اجازه‏ی تماسی هم نداده‏اند.

در اين ديدار، فعالين دانشجويی دانشگاه آزاد با اشاره به نقش بی بديل آقای مومنی در جنبش دانشجويی وکوشش‌های ايشان در راه اعتلای جنبش دانشجويی و دموکراسی‌خواهی ايرانيان، با تاکيد برغير قانونی بودن بازداشت ايشان ابراز اميدواری کردند که آقای مومنی هرچه سريعترآزاد شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016