پنجشنبه 26 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی ميردامادی، فرزند دبير کل جبهه مشارکت و حسين نورانی نژاد، رئيس کميته اطلاع رسانی اين حزب، دستگير شدند، روز آنلاين

در حاليکه محسن ميردامادی، دبير کل جبهه مشارکت بيش از ۹۰ روز است در بازداشت به سر می برد، شب گذشته ماموران دادستانی فرزند اين فعال سياسی را بازداشت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "روز" ساعت ۲:۴۵ دقيقه نصف شب گذشته ماموران با حکم دادستان تهران، مهدی ميردامادی را در منزل شخصی اش بازداشت کردند. به گفته خانواده ميردامادی ماموران دادستانی، منزل آقای ميردامادی را مورد تفتيش قرار داده و سپس مهدی ميردامادی را با خود برده اند.
گفته می شود بازداشت مهدی ميردامادی در راستای ايجاد فشاری مضاعف بر محسن ميردامادی است؛ رويه ای که مدتی است توسط دستگاه قضايی و امنيتی ايران دنبال می شود. چنانچه پيش از اين پسر سعيد حجاريان را بازداشت و تحت بازجويی قرار داده بودند.پس ازوی عاطفه امام، دختر ۱۸ ساله جواد امام را نيز به طرز وحشيانه ای ربودند و سپس در بيابان های اطراف بهشت زهرا رها کردند.

بازداشت فرزندان چهره های اصلاح طلب، با بازداشت فرزندان اعضای مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم و همچنين نوه های آيت الله منتظری وارد فاز جديدی شده است.


حسين نورانی نژاد بازداشت شد
شب گذشته همچنين حسين نورانی نژاد، رئيس کميته اطلاع رسانی جبهه مشارکت ايران اسلامی بازداشت شد.
نورانی نژاد در منزل يکی از دوستانش بازداشت شده و هنوز مشخص نيست توسط چه ارگان و نهادی بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016