جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويترز از درگيری در تظاهرات امروز خبر داد، مخالفان دولت راهپيمايی خود را آغاز کردند، راديو زمانه


گزارش‌ها از تهران حاکی است که گروهی از مخالفان دولت در ميدان هفت‌تير موفق به گردهمايی شده و راهپيمايی خود را به سوی ميدان انقلاب آغاز کرده‌اند.
خبرنگار الجزيره در تهران گزارش داده است که پليس به شدت همه خيابانهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه را تحت کنترل دارد با اين حال مخالفان موفق به گردهمايی در برخی از نقاط مرکزی شهری شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک شاهد عينی نيز از ميدان آزادی به زمانه گفت که گروهی از مخالفان در اين ميدان گرد آمده و به سر دادن شعارهايی در مخالفت با حکومت پرداخته‌اند.
در همين حال راهپيمايی رسمی روز قدس در خيابان‌های اصلی منتهی به دانشگاه تهران در حال انجام است و بنا به گزارش خبرگزاريهای داخلی دهها خبرنگار خارجی مشغول پوشش خبری اين راهپيمايی و نماز جمعه امروز تهران هستند.
ايرنا، خبرگزاری دولتی ايران گزارش داد که محمود احمدی نژاد رئيس جمهور ايران نيز به راهپيمايی حاميان خود پيوسته و به سوی دانشگاه تهران در حال حرکت است.
خبرگزاری فرانسه ساعتی پيش در گزارشی از تهران از آماده‌باش کامل نيروهای امنيتی برای مقابله با تظاهرات مخالفان خبر داده بود ولی اکنون برخی گزارشها حاکی از تجمع گروهی از مخالفان در برخی مناطق مرکزی تهران است.
رويترز نيز دقايقی پيش از بروز برخی درگيريها بين طرفداران احمدی‌نژاد و مخالفان در خيابانهای اصلی تهران خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016