جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويژه خبرنامه گويا - حمله به مردم در اطراف دانشگاه تهران و ميدان ولی عصر تهران، حضور مردم معترض در خيابان های شيراز

در اطراف دانشگاه تهران نيروهای بسيجی به صورت سازماندهی شده زنجيره انسانی در برابر مردم سبزپوش تشکيل داده اند و با گاز اشک آور به مردم حمله می کنند تا مانع ورود مردم به محوطه دانشگاه تهران بشوند.

سبزها در مقابل سر در دانشگاه تهران احمدی نژاد را با شعار: "دروغگو، دروغگو، ۶۲ درصدت کو؟" استقبال کردند. جمعيت فرياد می زنند: "منتظری زنده باد، صانعی پاينده باد"، "تجاوز، شکنجه ديگر اثر ندارد".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همه مسير حرکت مردم از مبدا تا مقصد به هزاران بلندگو مزين گرديد، به صورتی که در بالای هر درخت و تير چراغ برق بلند گوئی نصب شده است.

صدای مردم بر صدای بلندگوها غلبه پيدا کرده و بلندگوها شعار خود را می دهند و مردم شعارهای ديگر. هم اکنون در ميدان وليعصر عده ای بسيجی به مردم حمله ور شدند که با شدت از سوی مردم سرکوب شد.

از شيراز خبر می رسد ده ها هزار تظاهر کننده سبز پوش فرياد می زنند "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ايران". همچنين شعارهايی در حمايت از آيت الله دستغيب و عليه دولت کودتا سر می دهند.

صدا و سيما همچنان تصاوير گزينش شده و آرشيوی از روز قدس پخش می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016