جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار محرمانه علی لاريجانی با مراجع، ايرنا

قم - يک خبرگزاری حوزوی روز جمعه گزارش داد : رييس مجلس شورای اسلامی که در قم بسر می برد شب گذشته به صورت محرمانه با برخی مراجع ديدار داشته است.

به گزارش ايرنا بنقل از خبرگزاری رسا ، علی لاريجانی، ديروز به صورت محرمانه با آيات عظام مکارم شيرازی ، نوری همدانی ، صافی گلپايگانی ديدار وگفت‌ وگو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، علی لاريجانی با حضور در بيوت اين مراجع تقليد با آنها در مورد برخی از مسائل مهم کشوری گفت و گو کرده است اما تاکنون خبری از جزئيات اين ديدارها منتشر نشده است.
گفتنی است، ديدارهای محرمانه مراجع تقليد حضرات آيات ناصر مکارم شيرازی،‌ صافی گلپايگانی و حسين نوری همدانی در روزهای اخير نيز شدت بيشتر به خود گرفته به گونه‌ای که مراجع تقليد در دو هفته اخير چندين ديدار مختلف و محرمانه با ديگر علما وشخصيت‌های سياسی کشور در قم داشته‌اند.
لازم به ذکر است که اخيرا ديدارمراجع عظام به سناريو جديد رسانه های معارض تبديل شده و در اين ايام اين موضوع را دستاويز خود کرده اند تا رابطه دولت و مرجعيت را ضعيف جلوه دهند و با راه انداختن موجی از اين دست شايعات به اهداف شوم خود دست يابند .
اين رسانه های معارض چون می دانند معمولا اين ديدارها خصوصی است ومراجع عاليقدر تمايلی به حضورخبرنگاران و انتشار اخبار آن ندارند لذا از اين خلاء اطلاع رسانی سواستفاده کرده و با بکار گيری شگردهای ژورناليستی بويژه واژه هايی تنش زا و منفی ، هسته شايعات ضد انقلابی خود را در ميان جامعه می کارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016