دوشنبه 30 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور تنها پنج کشور در افطاری سفارت ايران در پاريس، بامدادخبر

بامدادخبر: عدم استقبال سفارت‌خانه‌های کشورهای اسلامی از مراسم افطاری امسال سفارت ايران در پاريس، موجب توبيخ کارمندان اين سفارت از سوی سفير دولت احمدی‌نژاد در اين کشور گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش بامدادخبر، درحاليکه سفارت ايران در فرانسه، با فرستادن بسته‌های خرما و شيرينی‌جات ايرانی از چند روز قبل از ارسال دعوتنامه‌ی رسمی به سفارتخانه‌های کشورهای مسلمان، سعی در برگزاری پرشور مراسم افطاری سالانه‌اش داشت، شرکت نمايندگان تنها پنج کشور در اين مراسم، عصبانيت سفير ايران را در پی داشته است.

يک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به بامدادخبر گفت: «در زمان سفارت صادق خرازی، در دولت اصلاحات، نمايندگان شصت‌وپنج کشور اسلامی، در سطح سفير و کاردار اول در اين مراسم شرکت می‌کردند درحاليکه در مراسم امسال از همين پنج کشور نيز تنها سفير دو کشور، به مراسم آمده بودند و نمايندگان سه کشور ديگر، کارمندان معمولی سفارتخانه‌هايشان بودند.»

گفتنی است که پس از اين آبروريزی، سفير دولت احمدی‌نژاد به شدت عصبانی شده و کارمندان سفارت را به دليل فرستادن دعوتنامه‌ها به آدرس اشتباه توبيخ کرده است. امری‌که اعتراض اين کارمندان را برانگيخته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016