جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور همسر عبدالله مومنی در دبيرستان محل تدريس او همزمان با بازگشايی مدارس، ادوارنيوز

ادوارنيوز: همسر عبدالله مومنی، سخنگوی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحکيم وحدت) با حضور در دبيرستان محل تدريس عبدالله مومنی با دانش آموزان همسرش ديدار کرد.


فاطمه آدينه وند روز اول مهر به مناسبت بازگشايی مدارس و درحالی که عبدالله مومنی همسر معلم اش در اين روز در زندان بود با دسته گلی به دبيرستان محل تدريس مومنی رفت تا جای خالی همسرش که برای اولين بار در طول مدت اشتغال به حرفه اموزگاری روز اول مهر را در کنار دانش آموزان نبود، تا حدی جبران کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانش آموزان عبدالله مومنی نيز در اين ديدار ضمن استقبال از خانم آدينه وند در حالی که غيبت آموزگار مدرسه شان که اکنون در زندان به سر می برد آنها را متاثر کرده بود به همسر عبدالله مومنی گفتند که گرچه تا پيش از اين اطلاع زيادی از فعاليتهای سياسی اجتماعی معلم شان نداشتند اما پس از وقايع تابستان گذشته همواره وضعيت آقای مومنی را پی گيری کرده و نگران او بوده اند.

در اين ديدار يکی از دانش آموزان به همسر آقای مومنی گفت که همه ما می دانيم که معلم ما امروز برای دفاع از حقوق ملت ما اين سختی ها را تحمل می کند و دفاع از آزادی انسان ها بزرگترين درسی است که ما از آقای مومنی می آموزيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016