دوشنبه 6 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد هاشمی: متن پيشنهاد تشکيل " کميسيون ملی انتخابات" هنوز منتشر نشده و بايد بررسی شود، ايسنا

يک عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: هنوز متن پيشنهاد آقای رضايی درباره کميسيون ملی انتخابات، منتشر نشده و بايد مورد بررسی قرار بگيرد.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار کرد: پيشنهاد آقای رضايی درباره‌ کميسيون ملی انتخابات نگاه به آينده دارد، البته برای جلوگيری از تکرار مسائلی که در اين انتخابات پيش آمد، می‌تواند مفيد باشد، البته هنوز در حد يک جمله پيشنهادی است و محتوای آن منتشر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: حال بايد ديد اين پيشنهاد چه مسائلی را در برمی‌گيرد؛ آيا درباره‌ پيش از انتخابات است يا پس از آن، يا هر دو. و يا درباره وظايف گروه‌ها،‌ نهاد ناظر و مجری انتخابات و يا ناظران نمايندگان صحبتی شده يا نه؟ ده‌ها مورد وجود دارد که بايد مورد بررسی قرار بگيرد.

وی افزود‌: طرح کميسيون ملی انتخابات، بايد مورد بررسی قرار بگيرد، اگر نياز به تصويب دارد به مرجع ذی‌صلاح برود. زمان می‌برد؛ اما به هر حال مهم اين است که نگاه به آينده دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016