سه شنبه 7 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبارشناسی کودتاچيان (۴)، انقلاب اسلامی در هجرت

به نقل از نشريه انقلاب اسلامی در هجرت- شماره ۷۳۳ به مدير مسئولی ابوالحسن بنی صدر


رايحه خوش خدمت :

از جمله گروههايی است که بعد از ظهور «معجزه هزاره سوم» (احمدی نژاد)، پا به عرصه حکومت داری گذاردند . اين گروه که ملغمه ای است از طرفداران ظهور فوری امام زمان و به نوعی وابستگی هايی با انجمن حجتيه – که به فعاليتهای خود توسعه داده و بر مساجد مسلط گشته است - دارد و خود را حامی «رهبر» می داند. اعضای اين گروه، در کنار برخی از نيروهای خرافه پرست سپاه پاسداران، در حال ايجاد زمينه ظهور امام زمان هستند. به گونه ای رفتار می کنند که گويی به زودی امام زمان ظهور خواهد کرد. اينان خود را از اصحاب او می دانند . اين «اصحاب امام زمان» مدعی هستند حالا که اسراييل در دو جريان در برابر حزب الله و حماس متوقف شده است، ظهور امام زمان نزديکتر شده و ما انتخاب شده ايم تا شرايط را برای پيروزی وی آماده سازيم!
گروه رايحه خوش خدمت از جمله گروههايی است که حاضر نيستند از قدرت کوچکترين سهمی به گروه ديگری بدهد. اگر سهم داده است بخاطر داد و ستد و گرفتن سهم بوده است.
در اين گروه از همه نوع آدم و از هر طيف فکری ديده می شود: از طرفداران امام زمان تا شيادان به نام و از طرفداران هيتلر تا طرفداران استالين ومسعود رجوی همچنين از حاميان خمينی تا حاميان خامنه ای ومصباح يزدی .بيشتر افراد اين گروه به نوعی نزديکی خاصی با مصباح يزدی و نوری همدانی دارند و در علن با بسياری از مراجع برخورد نموده اند .
از ديد اعضای اين گروه، همه جهان و مردم ايران دشمن آنها هستند و تنها رهبری و باند او و برخی فرماندهان سپاه و برخی روحانيون جوان هستند که مانند آنها اعتقاد به ظهور فوری امام زمان دارند و در تلاش هستند که زمينه ظهور را آماده سازند
اين گروه به دليل عدم اعتمادی که به ديگران دارد حتی المقدور افراد همکار و مسئول را از ميان خانواده های خود برگزيند. نمونه آن را در خانواده باهنر – مجتبی هاشمی ثمره – مددی و زريبافان ديديم که وابسته به اين گروه و نيز به هيات موتلفه هستند . در حقيقت از قانون قدرت پيروی می کنند . بنا بر اين قانون، بدست آوردن و حفظ کردن قدرت و افزودن بر آن، نيازمند روابط شخصی قدرت است و اين روابط از طريق زن برقرار می شود. از اين رو، اين گونه گروه ها نقش ديگری برای زن قائل نمی شوند.
رايحه خوش خدمت در سالهای قبل و بعد از تقلب در انتخابات دور قبل، همواره بر اين فکراست که به دليل خوش خدمتی و مقابله با جهان، مورد تاييد «رهبر» و مردم است. اما در انتخابات شوراهای شهر شکست سختی خورد و با کمک شورای نگهبان در انتخابات مجلس دور قبل تنها توانست حدود ۵۵ نماينده همراه خود را وارد مجلس سازد. در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری با تمام تلاش رهبری که به بلند گوی آنها تبديل شده بود در انتخابات شکست سختی خورد. اما به دليل نزديکی به خامنه ای، به دستور او عمليات تقلب – کودتا انجام شد و اعضای اين گروه بار ديگر خود را پيروز خواندند و با اطمينان از اين که ۴ سال حکومت خواهند کرد، کار خود را آغاز کردند. اما به دليل اينکه فاقد مشروعيت هستند، با مشکلات بسياری روبرو شده اند. اين مشکلات موجب بروز اختلافاتی عظيم در ميان آنها و ديگر گروهها گشته اند. اين اختلافات نيز از راه حذف حل خواهد شد.

●اما اسامی مؤثر شبکه تارعنکبوتی عضو رايحه خوش خدمت:
۱- محمود احمدی نژاد رييس جمهوری منتخب اين گروه و فردی که «نظراتش با نظرات سيد علی خامنه ای» بسيار نزديک است . در دروغگويی او گوبلز و هيتلر را از رو برده است. او درغگوئی را از مشاور و يار تحصيلکرده در آلمانش، محمد علی رامين آموخته است. البته او تحت تعليمات فريبکاری چون سيد علی خامنه ای و مشاوران داخلی و خارجی او از جمله حسين شريعتمداری و حسن شايانفر و عبدالحميد مولانا و ولی نصر نيز قرار داشته است .
محمود احمدی نژاد از اعضای دفتر تحکيم وحدت در ابتدای انقلاب بود. از آن دفتر مورد حمايت قرار نگرفت زيرا خواهان حمله به سفارت روسيه بود. بعد ها دستيار حسن آيت و همدستان او در «انقلاب فرهنگی» و تعطيل دانشگاه ها شد. در جريان آن «انقلاب فرهنگی»، بسياری دستگيری و اعدام و بسياری از جلای وطن کردند. بسياری از دانشجويان و اساتيد اخراج شدند. در آن روزها، در کنار وی افرادی همچون حسن آيت و اسرافيليان و هاشمی ثمره و علی احمدی و ... وجود داشتند. اسرافيليان را رئيس دانشگاه علم و صنعت کرده بودند و مرکز اين باندشد.
بعد از جنگ و کودتای خرداد ۶۰ ، احمدی نژاد و باندی که او در آن عضو بود، در آذربايجان غربی و کردستان وارد عمليات بر ضد سازمانهای مسلح کرد و مبارزان ايرانی خارج از کشور شدند و در برخی از ترورهای خارج و داخل کشور دخالت مستقيم يافت.
او بعد از انجام برخی ماموريت ها در استان اردبيل، از سوی هاشمی رفسنجانی به استانداری رسيد و سپس به دليل انجام معاملات خلاف قانون و فروش گازوئيل با کمک محصولی به شورای نگهبان رفت و کار مديريت هيات نظارت بر انتخابات را بر عهده گرفت. سپس به دليل انجام عمليات حذف بسياری از کانديداها شهردار تهران شد و قراردادهای فراوانی را با سپاه پاسداران منعقد ساخت. موانع بسياری را پيش پای سپاه برداشت. در نتيجه، «رهبر» و سپاه ونيروهای امنيتی و اطلاعاتی و ترور به اين نتيجه رسيدند که او جهت انتخاب پست رياست جمهوری فردی مناسب است و با انجام تقلبات گسترده در سال ۸۴ وی را به رياست جمهوری رساندند .
او در مدت ۴ سال حکومت خود بسياری از قراردادهای سنگين مالی را با سپاه منعقد نمود و در بسياری موارد دست بسيج و نيروی انتظامی را در خوردن و بردن اموال و دارايی های مردم بازگذاشت. علاوه بر اين، با تبعيت کامل از «منويات رهبری»، خامنه ای را متقاعد کرد که انتخاب مجددش می تواند سبب ادامه کار «دولت يک دست » تحت امر خامنه ای شود. در نتيجه با فرماندهی خامنه ای و با کمک دستياران او، تقلب – کودتای انتخاباتی انجام شد و او، مجددا، رييس جمهوری شد. غافل از اين بود که اينبار مردم وارد عمل خواهند شد .
همه مسئولان سياسی و حتی بسياری از نزديکان وی ميدانند که فردی است لجوج و دروغگو و خشونت طلب. اما آنها معتقدند که او جهت ادامه حيات نظام ولايت فقيه، فردی است بسيار مفيد.
به هر حال، خامنه ای سرنوشت خود را به سرنوشت احمدی نژاد گره زده است. کار به جايی رسيده است که ديگر از دست خامنه ای و احمدی نژاد هم کاری ساخته نيست. چرا که تضاد ملت با اين رژيم قطعی و ملت وارد عمل گشته است. کوشش از سوی اشخاصی چون هاشمی و خاتمی و ... برای نجات «نظام جمهوری اسلامی» انجام می گيرد. زيرا اين تقلا کنندگان به اين نتيجه رسيده اند که «رهبر»، خود و ولايت فقيه را محکوم به زوال کرده است. فکر می کنند برای حفظ نظام بايد کاری کرد. اما نه مافياهای نظامی – مالی که کودتا را انجام داده اند، حاضرند خطر را درک کنند و نه مردم حاضرند به حاکميت اين مافياها همچنان تن بدهند. در نتيجه، به نظر می رسد که اين کوشش راه به جايی ببرد .
احمدی نژاد ، بمحض اين که رياست جمهوری يافت، هم در سال ۸۴ ، به سرعت شبکه روابط شخصی قدرت را ايجاد کرد:
۲ - داوود احمدی نژاد برادر محمود از بدو شروع به کار برادر، در کنار وی و مسئول بازرسی در دفتر او شد. در کنار اطاق هر وزير يک پست بازرسی ايجاد کرد. اما کاری از پيش نبرد و متوجه شد که همه ياران رييس جمهور بر خلاف تعهدی که داشته اند افرادی هستند که به هيچ چيز باور ندارند و تنها به قدرت و مال بيشتر می انديشند. سپس به دليل مخالفت با انتصاب کردان به وزارت کشور، از کار خود استعفا داد و بعد از مدتی، دبير کميته دائمی پدافند غير عامل شد .
۳ - پروين احمدی نژاد خواهر محمود احمدی نژاد که از شغل معلمی برای انتخاب شدن برادر نهايت استفاده را از مدرسه ای که در آن بود کرد و در کنار فاطمه آجرلو، تلاش بسياری برای انتخاب احمدی نژاد بعمل آورد. در نتيجه، به گروه رايحه خوش وارد شد. از قبل تبليغات فراوان گروه حامی احمدی نژاد و با تقلب، در رده های آخر «انتخاب » شدگان به عضويت شورای شهر تهران قرار گرفت. او معاون مرکز امور زنان رياست جمهوری نيز هست .
۴ - اسماعيل احمدی مقدم سردار سپاه فرمانده سابق بسيج تهران از دستياران «رهبر» در تقلب بزرگ و سرکوب جنبش عمومی بود و هست. بعد از رياست جمهوری يافتن احمدی نژاد در سال۸۴ ، به فرماندهی نيروی انتظامی رسيد و طرح های بسياری را از جمله طرح امنيت اجتماعی – طرح مبارزه با ارازل و اوباش و ... را به فرمان احمدی نژاد و نيز جمعيت ايثارگران توسط رادان و زارع به انجام رساند و سرانجام در شمار جنايتکارانی قرار گرفت جوانان را بدان وضع فجيع، کشتند.
وی باجناق احمدی نژاد است و در جريان کودتای اخير به احمدی نژاد قول داده بود که با سرکوب شديد مردم می تواند امنيت تهران را تضمين کند. اما به دليل مقاومت مردم در برابر قوای سرکوب، خامنه ای مجبور به استفاده از نيروهای سپاه و بسيج و نيروی ناپو بر ضد مردم شد.
۵ - وحيد خويی داماد احمدی مقدم و ضارب دکتر صادقی رييس دانشگاه علم و صنعت . وحيد خويی از اعضای بسيج دانشگاه می باشد که در کنار نيروهای انصار حزب الله در کار سرکوب مردم است. وی از سران مافياهای مأمور سرکوبهای خيابانی است.
۶ - احد قدمی داماد پروين احمدی نژاد از گروه مداحان انصار حزب الله است. او سالها در مقام مداحی مانند بقايی و ارضی مشغول به کار بود با انتخاب پروين احمدی نژاد به عضويت شورای شهرتهران، او نيز به مقام رياست حراست فرمانداری ها و دهداری های وزارت کشور رسيد. به دليل اختلاس از اين کار برکنار شد و به مقام ديگری منصوب شد .
۷ - داماد ديگر او روح الله بهمنی از مداحان معروف تهران و از اعضای برجسته باند انصار حزب الله است که در بسياری از درگيری ها و سرکوب ها شرکت دارد .
۸ - حسين شبيری رييس بانک مهر رضا و شوهر خواهر محمود احمدی نژاد است. وی از بدو بر سر کار آمدن احمدی نژاد و ايجاد بانک مهر رضا برای پوشش دادن به حل مشکلات نظاميان و بسيجيان وابسته، اين بانک را تاسيس نمود و از قبل پولهايی که مردم برای زمين به اين بانک واريز می کردند، وی سال گذشته ۱۵۰ ميليارد تومان به بسيجيان وام داد و گفته است که امسال اين مبلغ را به ۲۵۰ ميليارد تومان افزايش خواهد داد .
۹ - علی اکبر محرابيان وزير صنايع و نماينده تام الاختيار رييس جمهوری در واردات و صادرات و صنعت خودرو سازی و واردات خود رو است. وی از دوستان بسيار نزديک بذرباش می باشد و به دليل روابط خانوادگی به اين مقام منصوب شده است. او در برخی اوقات به عنوان نماينده مورد وثوق احمدی نژاد پيام های خاص وی را برای سران کشورهای ديگر می برد .
۱۰ - اسفنديار رحيم مشائی از ياران ديرين محمود احمدی نژاد است. زمانی که او معاون امور فرهنگی شهرداری بود، با صرف پولهای شهرداری در خريد رای برای احمدی نژاد، از عوامل رسيدن او به رياست جمهوری شد. در باب سابقه مالی وی، در کميسيون قضايی و اصل نود مجلس، پرونده کسری حدود ۴۰ ميليارد تومان از پولهای شهرداری موجود است .
بعد از رياست يافتن احمدی نژاد ، او سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری را به مرکزی برای روابط خارجی مخفی احمدی نژاد تبديل کرد. تحت پوشش مسائل فرهنگی خود و يارانش از جمله بقايی و ملک زاده بيشتر مشغول بردن و آوردن پيام های مخفی ميان احمدی نژاد وبرخی افراد در خارج از کشور شدند. او از جمله افرادی است که به دليل وابستگی فاميلی درکنار احمدی نژاد قرار گرفته است. گفته می شود که در حال او مشغول تدارک اسباب ظهور امام زمان می باشد. او از جمله افرادی است که در خرافه غرق شده است. سالها قبل گفته بود: اگر امام زمان ظهور کند لازم به ساخت هتل نيست مردم ايران خانه های خود را در اختيار ميهمانان قرار خواهند داد .
دختر او همسر فرزند احمدی نژاد است. لازم به ذکر است که رحيم مشاعی قبل ازانقلاب وابستگی هايی با سازمان مجاهدين خلق داشته است. بعد از دستگيری توسط بازجويان معروف آن روزها، تواب شد و خود بعد از مدتی به کار بازجويی فراخوانده شد و جالبتر اينکه همسر وی نيز از جمله کسانی بود که توسط وی مورد بازجويی قرار گرفته بود .
۱۱ - خورشيدی داماد محمود احمدی نژاد که اخيرا  مسئوليت دفتر وی را بر عهده گرفته بود. اما بعد از اينکه رحيم مشاعی به دستور «رهبر» از معاونت اولی رياست جمهوری برکنار شد و مقام داماد را آقا محمود به او داد، او در انتظار منصوب شدن به مقام ديگری است. پدر اين شخص مدتهاست که با احمدی نژاد مخالف است و با عنوان دبير کل جامعه خدمتگزاران مشغول مخالفت با کارهای او است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شبکه احمدی نژاد وصل می شود به شبکه های هاشمی ثمره و...
برخی ديگر از اعضای وابسته به رايحه خوش خدمت :
۱۲- عليرضا علی احمدی از سران مافياهای سرکوب های خيابانی – وزير آموزش و پرورش – رييس سابق دانشگاه پيام نور و از عوامل انقلاب فرهنگی و پدر زن مهرداد بذر پاش . وی از جمله اعضای شورای انقلاب فرهنگی است که سال ۷۸ طی قراردادی مديريت صدها مدرسه راهنمايی و دبيرستان را به حوزه علميه واگذار نمود . فردی است به ظاهر بسيار متعصب و از دوستان بسيار نزديک به محمد علی رامين .
۱۳ - مهرداد بذرپاش داماد علی احمدی وزير آموزش و پرورش در حکومت نهم و از روسای سابق بسيج دانشگاه صنعتی شريف و مشاور احمدی نژاد و رييس ستاد مشاوران جوان او و مدير عامل سايپا. وی از اعضای مافياهای مأمور سرکوبهای خيابانی و دانشجويی بود . در دوران رييس مشاوران جوان احمدی نژاد صدها سفر خارجی انجام داد که به مارکوپولو کوچولو معروف شد. قرار بود با تقلب در مقطع دکتری به تحصيل ادامه دهد که قضيه تقلب وی لو رفت و از اين کار دست برداشت .
۱۴ - محمد علی رامين از بخش رسانه ای کودتاچيان . او متهم به شرکت در ترورهای خارجی می باشد و رييس بنياد هلوکاست و نيز مشاور احمدی نژاد است. محمد علی رامين تحصيلکرده آلمان و عضو سازمان ترور در خارج ازکشور بوده است . طرح نابودی اسراييل و همايش هلوکاست از راه نمائی های او به احمدی نژاد بوده است .
۱۵ - صفرعلی براتلو فرماندار شهر ری و همزمان سرپرست معاونت سياسی استانداری تهران است. او قبلا رييس يکی از هيات های مذهبی در غرب تهران بود که از اين گروه دو نفر به شورای شهر تهران رفتند و يکی رييس هيات مديره سابق تيم پرسپوليس بود . او بعدها مسئول بسيج ادارات شد . گفته می شود که در ساختن زندان کهريزک و مديريت آن نيز دخيل بوده است .
۱۶ - امير منصور برقعی فارغ‌التحصيل دانشگاه علم و صنعت است. آشنايی او با احمدی‌نژاد به زمانی بر می‌گردد که هر دو در کردستان حضور داشتند. اين آشنايی زمينه‌ شرکت او در حکومت احمدی‌نژاد شد. برقعی اقتصاددان نيست و حتی برخلاف روسای قبلی سازمان مديريت که در دانشگاه‌ها به تدريس مشغول بودند در سپاه خدمت کرده است. سردار سپاه است. او دارای مدرک ليسانس مکانيک است و در حال حاضر معاون برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری است . عضو شورای عالی تدوين برنامه پنجم نيز هست.
۱۷ - محمد رضا رحيمی معاون پارلمانی و حقوقی احمدی نژاد و رييس کميسيون ويژه بررسی طرح تحول اقتصادی است. او از استانداران سابق و رييس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد و رييس گروه کردان بود . محمد رضا رحيمی از متقلب ترين استانداران ايران بوده است و مدرک تحصيلی وی نيز همانند کردان از دانشگاه اکسفورد است!! وی در جريان پرداخت رشوه ۵ ميليونی برای بازپس گيری درخواست رای عدم اعتماد به کردان و بسا مسئول اصلی اين تفسيد بوده است .
۱۸ - عوضعلی کردان از دادستانهای ابتدای انقلاب و از افراد سپاه که بعدها با کسب مدرک دکترای قلابی معاون صدا و سيما شد. بعد از آن به معاونت وزارت نفت رسيد و سپس وزير کشور احمدی نژاد شد. با رای عدم اعتماد نمايندگان برکنار شد و هم اکنون بازرس ويژه احمدی نژاد است .
۱۹ – کامران دانشجو از ياران احمدی نژاد و از اعضای بلند پايه رايحه خوش خدمت است. در جريان انتخاب وی در دور اول با کمک نيروهای سپاه بسيار فعال بود ايشان پاسدار است و بعد از انتخاب احمدی نژاد به عنوان استاندار تهران انتخاب شد و در جريان انتخابات دور دهم رياست جمهوری با کمک وزير کشور که معاون وی بود بزرگترين تقلب انتخاباتی را با فرمان رهبری و کمک کودتاگران انجام داد و اينک وزير علوم و آموزش عالی شده است تا طرح سرکوب دانشگاهها را اجرا کند.
۲۰ - خسرو عضو شورای شهرتهران و باشگاه استقلال است.
۲۱ - دانشجو يکی ديگر از برادران دانشجو که مسئوليت رياست دانشگاه تربيت مدرس بر عهده او می باشد. دانشگاهی که سالهاست مدارک مورد نياز اصحاب قدرت را صادر می نمايد .
۲۲ - پرويز داوودی دانشيار دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتی است و دروس اقتصاد خرد و پول و بانک را تدريس می‌کند. انديشه‌های اقتصادی داوودی به طيف موسوم به اقتصاددانان اسلامی نزديک است و او ازاعضای نزديک به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی – مصباح يزدی است. از دوستان شرافت جهرمی رييس دانشکده اقتصاد دانشگاه بهشتی و معاون اول احمدی نژاد در حکومت نهم می باشد . او سالها در کنار مصباح يزدی مسئوليت بخش اقتصادی آن موسسه را برعهده داشت .
۲۳ - حميد بقايی از اعضای مافياهای مأمور سرکوبهای خيابانی است. او معاون سازمان ميراث فرهنگی است. معرف او «بيت رهبری» بوده است. وی در يکی از هيات های عزاداری مشغول بود که ارتقاء رتبه يافت و هم اکنون به رياست سازمان ميراث فرهنگی رسيده است .
۲۴ - جعفر بهداد از دوستان و ياران حسين شريعتمداری و عضو باند رسانه ای و عضو هيات مديره روزنامه نگاران اسلامی و معاون ارتباطات واطلاع رسانی دفتر رئيس جمهوری و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و عضو شورای خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی و از نويسندگان روزنامه کيهان بوده است.
۲۵ - حاج منصور ارضی از مداحان و از اعضای مافياهای مأمور سرکوبهای خيابانی است. مشاور احمدی نژاد است و همواره در کنار او در سفرهای استانی و خارجی حضور دارد و برای او مداحی می کند. از دلايل نزديکی اين دو به يکديگر مخالفت شديد با هاشمی رفسنجانی است .
۲۶ - پرويز اسماعيلی سردبير جوان و مدير مسئول تهران تايمز و رئيس خبرگزاری مهر و مشاور فرهنگی نيروی بسيج و مشاور انجمن قلم است. وی در برنامه تلويزيونی فريب شرکت کرد و قتل ندا آقا سلطان را شرکت کرد به «منافقين و وابستگان به غرب» نسبت داد.
۲۷ - کاوه اشتهاردی معاون احمدی نژاد و عضو مافياهای مأمور سرکوبهای خيابانی و رييس مؤسسه ايران است. بعد از رياست جمهوری احمدی نژاد، کاوه که از چماقداران و حمله کنندگان به مراکز فرهنگی بود به حکومت آمد و بعد از نشريه قدس زمام نشريه ايران و موسسه ايرنا را در اختيار گرفت و در کنار الهام به کار مطبوعاتی مشغول شد. .
۲۸ - بابک افقهی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و دانشجويی و مشاور جوان در توسعه تجارت ايران است . افقهی از ياران نزديک به سران انصار حزب الله و از جمله چماقداران بود .
۲۹ - «حجت الاسلام» مجتبی آقا تهرانی استاد اخلاق حکومت احمدی نژاد است. او کسی است که هر گاه بخواهد امام زمان را ببيند با نگاه به چشمان احمدی نژاد، امام زمان را می بيند !! مجتبی آقا تهرانی مسئول هيات فاطميه قم است همان هياتی که با کمک نيروهای انتظامی و بسيج به حسينيه دراويش در قم حمله کرد . در حال حاضر، او از نمايندگان حامی احمدی نژاد در مجلس مافياها است .
۳۰ - محمد رضا تمدن نماينده سابق مجلس و استاندار تهران از اعضای وابسته به رايحه خوش خدمت دوست احمدی نژاد و محصولی
۳۱ - محمد جواد علی‌اکبری «حجت الاسلام» و رئيس سازمان ملی جوانان و نماينده ولی فقيه در اتحاديه اسلامی دانش‌آموزی و امام جمعه شهر دماوند بود. او به دليل منبرهای خاصی که می‌رفت پس از پناهيان در جمع گروه‌هايی مانند انصارحزب‌الله از خطيبان معروف و پرطرفدار به شمار می‌رفت. اکبری در کنار سمت‌های سازمانی خود امام جماعت کابينه نيز هست. او عضو شورای عالی فرهنگ کشور و عضو شورای انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی تدوين برنامه پنجم است.
۳۲ - غلامحسين الهام – نام خانوادگی قبلی اوعصا به دست است - نويسنده نشريات انصار حزب الله و سخنگوی دولت و وزير دادگستری و عضو شورای نگهبان و معاون رييس جمهوری و رييس ستاد مبارزه با قاچاق و ارز و معاون موسسه الغدير و عضو شورای مرکزی موسسه ايران و استاد دانشگاه و... و همسر فاطمه رجبی که فاميل وی از عصا به دست به الهام تغيير يافته است .
غلامحسين الهام از افراد سرکوبگر بعد از انقلاب و در ميان انصار حزب الله فردی شناخته شده بود و هست. سالها در کنار احمد جنتی در فرماندهی سرکوب خيابانی شرکت داشت و به دليل نزديکی فکری با احمدی نژاد يکی از افراد همه کاره باند وی گشت .
۳۳ - فاطمه رجبی همسر غلامحسين الهام و از حاميان ولايت مطلقه فقيه و احمدی نژاد است و در تملق گوئی اندازه نگاه نمی دارد . چنانکه احمدی نژاد را «نابغه هزاره سوم» می خواند. در ناسزا گوئی نيز اندازه نگاه نمی دارد. وی بسيار خشونت طلب و از مقاله نويسان نشريه انصار حزب الله است. از قبل تملق به احمدی نژاد، به سمت استادی دانشگاه خبر برگزيده شد. اما به دليل بيسوادی و مدح و قدح از سوی دانشجويان اخراج شد . او دختر حجت الاسلام علی دوانی است .
۳۴ - مجيد دوست علی عضو سپاه قدس است. او معاون دادستان کرمان و قاضی شرع و دبير هيات وزيران احمدی نژاد است. او قاضی دادگاه قتل های محفلی کرمان بود. از هواداران مصباح يزدی است. جالب است که صلاحيت وی برای نمايندگی مجلس در دور هفتم رد شده بود او قاضی شعبه پنجم دادگاه عمومی کرمان بود که حکم جنايتکاران محفلی را صادر کرد .
۳۵ - سردار مهدی هاشمی از فرماندهان سپاه است. او معاون شهرداری تهران و معاون وزير کشور و مسئول ستاد سوخت. رييس فدراسيون تيراندازی و معاون در پدافند غير عامل و... و سردار سپاه است.
۳۶ - حسين شيخ الاسلام متولد۱۳۳۱ است. او در سال ۱۳۵۰ به آمريکا رفت. در زمان تحصيل عضو انجمن اسلامی دانشجويان اروپا و آمريکابود. يک دوره از هواداران سخت متعصب مجاهدين خلق شد. سالهای ۵۸ و۵۹ را با دانشجويان پيرو خط امام، به بازسازی، رمز گشايی وترجمه، تکميل وتحليل اسناد لانه جاسوسی پرداخت. در سال ۵۹ در نخست وزيری کار دولتی خود را آغاز کرد. بعد از کودتای خرداد ۶۰ ، او معاون سياسی وزارت خارجه شد و در معاونت او و وزيران همانند او، مدت ۲۰ سال کشور دچار بلايای عظيمی در روابط خارجی بود. او از سال ۷۷ به مدت ۵ سال سفير فوق العاده و تام الاختيار خاتمی( در واقع خامنه‏ای) در سوريه بود و از دوستان نزديک اختری در بيت" رهبری" است. در اولين همايش ديپلماسی اقتصادی (در سال۸۲) به عنوان موفق ترين سفير اقتصادی ايران معرفی گشت! از ياران نزديک علی اکبرولايتی است. درسال ۸۱ مدير نمونه ملی شد!!. طرح گسترش حرم حضرت رقيه (س) و تکميل مرقد عماربن ياسر و اويس قرنی و ابی بن قيس ازافتخارات دوره خدمت او در سوريه می باشد.
حسين شيخ الاسلام دارای پرونده‏ای بس قطور در زد وبندهای سياسی ايران بعد از انقلاب و دخيل در ترورهای خارج از کشور و يار غار ولايتی در زد و بندها و ترورها بوده است.
۳۷ - عبدالرضا شيخ الاسلام رييس دفتر احمدی نژاد در شهرداری تهران بود و استاندار هرمزگان شد .
۳۸ - عليرضا شيخ عطار برادر حسين شيخ عطار و از اعضای مافيای مطبوعاتی است. در نشريه همشهری مشغول بود و هم اينک نيز در باند سياسی مشغول به کار است . وی اخيرا به سفارت ايران در آلمان رسيده است .
۳۹ - حسين شيخ عطار از نيروهای باند ترورهای سياسی در داخل و خارج از کشور وعضو مافيای سياسی و امنيتی نظام ولايت مطلقه فقيه است.
بهنگام استانداری آذربايجان غربی در سازمان ترور وارد شد و در ترورهای خارجی دست بکار شد. سپس وارد مخابرات شد و هم اينک در وزارت امور خارجه است . همسر وی نيز از افراد وارد شده به اين وزارتخانه می باشد . همسر او مانند همسر متکی از سازمانی ديگر به اين وزارتخانه آمد تا در کنار همسر خود باشد .
فريبا نمازی همسر شيخ عطار است و شيخ عطار معاون وزارت امور خارجه است. .
۴۰ - منوچهر متکی متولد ۱۳۳۲ است. او تحصيلات خود را در دانشگاه بنگلور هندوستان انجام داده است . در راه‏اندازی اولين انجمن اسلامی دانشجويان ايرانی در بنگلور فعال بوده است. نماينده دوره اول مجلس بود. از دوستان اکبر ولايتی است. در سال ۱۳۶۴ سفير ايران در ترکيه بود. از سال ۱۳۶۹ بمدت سه سال سمت معاونت امور بين الملل وزارت خارجه را يافت. او از افراد دخيل در قبول قطعنامه ۵۹۸ است. از سال ۱۳۷۲ سفير جمهوری اسلامی ايران در ژاپن شد و در سال ۱۳۷۹ مشاور وزيرامورخارجه درامور بين الملل گشت . از ۱۳۸۰ تا به حال معاون ارتباطات سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، مسئوليت رايزنی ها و خانه های فرهنگ درکشورهای مختلف جهان را عهده دار بود. اين شخص زياد در ايران نبوده‏است. متکی به محض رسيدن به وزارت، شبکه تارعنکبوتی خود را ايجاد و بر وزارت خارجه حاکم کرد:
۴۱ - طاهره نظری مهر همسر منوچهر متکی که به اين وزارتخانه به عنوان معاون وزير نقل مکان نمود. او کارمند سازمان بهزيستی بود که به همراه همسر حسين شيخ عطار به اين وزارتخانه آمدند . طاهره دو برادر دارد که به دستور همسر مقتدر به اين وزارتخانه نقل مکان نموده اند به نام های :
۴۲- جواد نظری مهر برادر زن متکی است. او رايزن امور کار در سفارت ايران در بحرين است.
۴۳ - وحيد نظری مهر برادر زن متکی است. او مسئول خانه فرهنگ ايران در لندن است. .
خود متکی يک برادر دارد و دو فرزند و يک داماد و سه باجناق که به ترتيب مشاغل زير را به دليل «شايسته سالاری» رايحه خوش خدمت اشغال نموده اند:
۴۴- متکی برادر منوچهر متکی از معاونان وزير مسکن
۴۵ – حميد رضا متکی پسر منوچهر متکی مدير هماهنگ کننده هيات اعزامی به سوريه .
۴۶ – معصومه متکی دختر منوچهر متکی کارشناس قراردادهای عمرانی .
۴۷ - صمد کی زاده دارای مدرک سيکل است. او داماد منوچهر متکی و بدين خاطر، معاون اداره مجمع شيميايی و خلع سلاح وزارت امور خارجه است.
۴۸ - علی علمی باجناق منوچهر متکی است. او مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ايران در لندن است.
۴۹ - حميد ميرزايی باجناق منوچهر متکی است. او مسئول خانه فرهنگ ايران در بمبئی است .
۵۰ - مجتبی مردانی باجناق منوچهر متکی است. او سرکنسول ايران در حيدر آباد است .
۵۱ - سردار محمد علی آبادی يار و همراه احمدی نژاد در کردستان و آذربايجان غربی و همرزم وی در قرارگاه غرب کشور و معاون عمرانی شهرداری تهران در دوره قبل و رييس سازمان تربيت بدنی و معاون رييس جمهور و رييس مجمع باشگاه فوتبال پرسپوليس است. از بساز و بفروش های معروف با خانه ای چند ميليارد تومانی در ميرداماد . او نيز بستگان شايسته ای دارد که به مشاغل گمارده است.
۵۲ - محسن علی آبادی عضو هيات رييسه فدراسيون شنا است. او فرزند محمد علی آبادی معاون رييس جمهور است. چند ماه پيش پرونده اختلاس و رشوه خواری وی در جريان ساخت چند ساختمان تربيت بدنی لو رفت و به دليل بستن قراردادهای صوری به مبلغ بيست ميليارد تومان، زندانی شد. بعدا با پارتی بازی آزاد شد .
۵۳ - پاک‌وجدان باجناق علی آبادی مدير کل امور اداری سازمان تربيت بدنی است. او از جمله افرادی است که در بساز و بفروشی با باجناق مربوطه شرکت دارد.
۵۴ - پاک وجدان فرزند باجناق علی آبادی و عضو هيات مديره فدراسيون هندبال است . او نيز مانند فرزند علی آبادی همکار پدر در بساز و بفروش بوده است .
۵۵ - حسينی مدير روابط عمومی فدراسيون فوتبال بدون هيچ سابقه ورزشی که گفته می شود داماد خواهر علی آبادی است .
۵۶ - همسر علی آبادی عضو هيات رييسه فدراسيون آمادگی جسمانی کشور است. البته او هم اصلا اهل ورزش نبوده است .
۵۷ - احمد بزرگيان از دوستان بسيار نزديک احمدی نژاد و عضو رايحه خوش خدمت و نماينده مجلس است.
۵۸ - مجتبی اعلايی از مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است.
۵۹ - نسرين سلطانخواه عضو رايحه خوش خدمت و معاون وزير کشور و از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی است .
۶۰ - سلطانی مشاور جوان وزير تعاون و از اعضای رايحه خوش خدمت است.
۶۱ - عبدالله سلطانی ثانی عضو هيات مديره سايپا و دوست بزم پاش است. او عضو بسيج صنعتی شريف و همکار بسيج اميرکبير و از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی است.
۶۲ - دلاور سيامی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است.
۶۳ - سيد رستم سيد آغا خان از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های و عضو خيابانی رايحه خوش خدمت
۶۴ - سيد سجادی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و رايحه خوش خدمت است.
۶۵ - رسول عباسی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است.
۶۶ - محمد عباسی مدير کل دفتر حکومت در مجلس و عضو مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی است. مأمور دادن رشوه ۵ ميليون تومانی به نمايندگان، از سوی رحيمی، او بود.
۶۷ - مظاهر عزيز پور از مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است .
۶۸ - عباس زاده مشگينی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت و معاون سياسی وزير کشور و از عوامل دخيل در تقلب بزرگ انتخاباتی است.
۶۹ - محمد خانی دبير شورای جوانان رياست جمهوری احمدی نژاد و عضو رايحه خوش خدمت است.
۷۰ - حميد رضا عليان قائم مقام گروه مشاوران جوان رئيس جمهوری و از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است .
۷۱ - سيد جلال فياضی رييس سابق خبرگزاری ايران که از دوستان احمدی نژاد بود و عضو مافيای مطبوعاتی است.
۷۲ - گرجی مشاور جوان سايپا از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است .
۷۳ - مجيدی معاون پارلمانی وزير صنايع و معادن و عضو رايحه خوش خدمت و دوست وزير صنايع در حکومت نهم است.
۷۴ - اسماعيل کوثری سردار سپاه و معاون کميسيون امنيت ملی است. او نماينده مجلس دوره هشتم بود. از سرداران سپاه حامی کودتا است.
۷۵ - احسان جهانديده مشاور رييس دفتر رياست جمهوری و عضو رايحه خوش خدمت است.
۷۶ - علی اکبر جوانفکر مشاور الهام و از اعضای مافيای مطبوعاتی و عضو رايحه خوش خدمت است. او سالها در بيت رهبری و سفرهای حج خبرنگار بود .
۷۷ - سيد محسن تسلطی از دوستان احمدی نژاد و کانديدای وزارت نفت بود. وی از دوستان حسين شيخ عطار و زريبافان نيز هست .
۷۸ - مسعود ابوطالبی عضو شورای عالی جوانان و از اعضای رايحه خوش خدمت است .
۷۹ - فاطمه اجرلو نماينده مجلس و عضو کميسيون قضايی از اعضای رايحه خوش خدمت است. اينک احمدی نژاد او را وزير کرده است و منتظر رأی اعتماد مجلس است.
۸۰ - مصطفی آخوندزاده برادر مهدی آخوند زاده سرکنسول ايران در قزاقستان و عضو رايحه خوش خدمت است.
۸۱ - مهدی آخوند زاده از اعضای واواک که سفير ايران در آلمان بود و عضو رايحه خوش خدمت است .
۸۲ - احمد خادم المله از اعضای مافيای مطبوعاتی و رييس خبرگزاری و روابط عمومی سايپا و مدير روابط عمومی شورای امنيت است. او از ياران احمدی نژاد است.
۸۳ - محسن خادمی عضو شورای عالی جوانان وابسته به گروه رايحه خوش خدمت است.
۸۴ - خراسانی رييس دفتر مشاوران جوان و مدير بهزيستی و عضو رايحه خوش خدمت است .
۸۵ - حجت الاسلام شهاب مرادی مشاور جوان وزير کشور از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است .
۸۶ - عباس مسجدی از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و عضو رايحه خوش خدمت است.
۸۷ - مسعود پور ، عضو دفتر پارلمانی حکومت و همکار محمد عباسی و کارمند محمد رضا رحيمی است. او نيز در دادن رشوه ۵ ميليون تومانی به «نمايندگان» شرکت داشته است.
۸۸ - مسيح مشهدی تفرشی از اعضای هيات مديره پارس خودرو و مشاور جوان و عضو رايحه خوش خدمت است.
۸۹ - مصطفوی رييس سازمان ارتباطات اسلامی از اعضای بلند پايه گروه انصار حزب الله و عضو رايحه خوش خدمت است .
۹۰ - ميثم مظفر مشاور جوان رييس جمهوری و از اعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی است . فرزند حسين مظفر عضو رايحه خوش خدمت است .
۹۱ - مهرنوش معتمدی عضو مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و رايحه خوش خدمت است .
۹۲ - ضياءالدين نورالدينی ازاعضای مافياهای مأمور سرکوب های خيابانی و مشاور جوان مرکز استراتژيک و عضو رايحه خوش خدمت است .
۹۳ - «حجت الاسلام» محمد مقدسی نماينده رهبری در سپاه پاسداران تهران و از وابستگان به احمدی نژاد است.
۹۴ - ملک زاده معاون رحيم مشائی و از اعضای واواک و عضو رايحه خوش خدمت است .
۹۵ - مؤمن بالله معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و عضو رايحه خوش خدمت .
۹۶ - عبدالعلی ميرکوهی معاون پارلمانی وزير دادگستری و عضو رايحه خوش خدمت و از دوستان الهام است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016