چهارشنبه 15 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیا روس ها ایران را در ساختن بمب اتمی یاری می کنند؟ راديو بين المللی فرانسه

رحمت قاسم بیگلو - به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، یک گزارش انتشار یافته حکایت از آن دارد که اسرائیل با ارائه مدارکی به دولت کرملین مدعی شده است که برخی محافل روسی، ایران را در دست یابی به سلاح هسته ای یاری می دهند. گفته می شود که این گفت و گوها و مدارک اسرائیل تحویل مقامات روسی شده بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"نیکولای پتروچیف" رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید دولت مسکو هیچگونه اطلاعاتی از سرویس های اطلاعاتی خارجی و آژانس های بین المللی مبنی بردخالت شرکت های روسی و یا اتباع روسیه در تلاش ایران درجهت دست یابی به سلاح اتمی دریافت نکرده است.

روزنامه انگلیسی "ساندی تایمز" در یکی از شماره های اخیر خود در گزارشی به نقل ازمحافل دیپلماتیک اسرائیلی و روسی نوشته بود که "بینامین ناتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در سفر فوری و اخیرخود به مسکو مدارکی را مبنی بر دخالت روس ها در برنامه های اتمی نظامی ایران در اختیار رهبران کرملین قرار داده است.

رئیس شورای امنیت ملی روسیه با تکذیب وجود چنین گزارشی گفت بااین حال چناچه گزارشاتی در این مورد به ما ارائه شود به دقت آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. ساندی تایمز در گزارش خود تصریح کرده بود که نخست وزیر اسرائیل در سفر فوری و مخفی خود به مسکو که تنها چند ساعت به طول انجامیده بود ، فهرستی از کارشناسان اتمی روسی را که ایران را در راه ساختن بمب اتمی یاری می رسانند تسلیم مقامات کرملین کرده است. روزنامه انگلیسی یادآوری می کند که کارشناسان روسی با اطلاع مقامات مسئول در روسیه کمک های خود را به ایران در جهت ساختن بمب اتمی ارائه می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016